اعتراض شدید ایران به توهین زننده بحرینی‌ها+فیلم

baran ghatar.com ۲۴ مهر ۱۳۹۸ یک دیدگاه ۸۴۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و منشور المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

مسعود سلطانی فر در واکنش به اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین هنگام نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: مراتب اعتراض رسمی ایران به اهانت های صورت گرفته هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی مقابل بحرین در کوتاهترین زمان ممکن از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و از طریق کمیته ملی المپیک به خاطر نقض منشور المپیک برای احترام سرود ملی یک کشور به کمیته بین المللی المپیک اعلام و پیگیری های لازم برای برخورد قانونی و اعمال مجازات های لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: توهین هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و کمیته بین المللی المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

  دایی: اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که از تاکتیک‌ناپذیر بودن بازیکنان ایرانی صحبت کند

* تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف بحرین رفته که هواداران بحرینی در زمان پخش سرود ملی کشورمان رفتار توهین‌آمیزی داشتند.

در ادامه ویدیو را ببیند:

منبع: برترین ها

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx