علیرضا قربانی کنسرت هایش را لغو کرد

dell ghatar.com ۲۲ دی ۱۳۹۸ دیدگاه ۴۱۷

علیرضا قربانی با انتشار عکسی نوشت:

علیرضا قربانی کنسرت هایش را لغو کرد

الهی.. بیان آنچه در این روزها بر جان و جهان ما ایرانیان گذشته است، با بضاعت واژه‌ها حتی در شعر نمی‌گنجد. چگونه شرح بیان باید داد اندوه مادران و پدران داغدار، همسران دل سوخته، فرزندان بی‌پناه و مهم‌تر مام میهن را که اینچنین به عزای فرزندان رعنای خود نشسته است. چه عشق‌ها، چه دانایی‌ها و چه جوان‌هایی که اسطوره شدند، پیش از به ثمر نشستن. مگر می‌شود دید و دم بر نیاورد … به عنوان عضوی از جامعه هنری مستقل کشور و پیش از آن انسانی که می‌داند پشتوانه واقعی و مهم‌ترین داشته‌اش بودن در بطن اجتماع است، امروز که از بهت و حیرت فاصله گرفته‌ام، این یادداشت را تقدیم حضور می‌کنم تا در ملال این روزهای خواهران و برادران داغدارم شریک باشم.

پروژه #با_من_بخوان با رویکردی اجتماعی – انتقادی از سال ۱۳۹۷ طراحی و در سال جاری اجرا شده و مجموعه عوامل آن سعی داشتند با زبان گویای هنر که مسئولیت بازتاب نمودها و احوالات روز جامعه را دارد، با مردم هم نوا و هم صدا باشند. از این رو پس از وقایع هولناک و غیر قابل باور روزهای اخیر احساس کردیم اجرای این مجموعه حق مطلب این روزها را ادا نمی‌کند و قطعات، باید کامل‌تر شده تا هم حزن خانواده‌های این عزیزان را التیام باشد هم در حافظه جمعی تاریخی کشور این فاجعه غیر قابل باور به زبان موسیقی ثبت شود تا رسالت «با هم خواندن» را عهده دار شویم. پس علی‌رغم اشتیاق، تمهیدات جدی و اقدامات حرفه‌ای برای برگزاری کنسرت‌های تهران در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه، با آلام روحی بسیار، مصمم به تعهد حرفه‌ای و اجتماعی خود برای لغو کنسرت ها اقدام نمودیم.

  وقتی «ادل» در هنگام کنسرت احساسی می‌شود+عکس

با صراحت تمام و آگاهی کامل، انتقاد جدی خود را به رفتارهای غیر قابل گذشت و خلاف اخلاق را به دست اندرکاران ابراز داشته و آرزو داریم کاش برای تسکین این اندوه جانکاه رفتار خردمندانه‌تر، صادقانه‌تر و مهربان‌تری در قبال هم وطنانمان خصوصا آنها که در این مدت جگر گوشه‌های خود را در آغوش ندارند از جانب حاکمیت شاهد باشیم. شاید دره عمیقی که بین مردم و ایشان است کمی هموار شود. به هر ترتیب به گواه تاریخ ما مردم جمع و جامعه‌ایم و همواره در برابر ناملایمات استوار و متحدیم.این پل، پایه بسیار دارد و البته با هم بودن ما یک حماسه است و اصالت با وطن است، با ایران.
از عزیزانی که مثل همیشه با مهر برای حضور در کنسرت‌های یاد شده برنامه ریزی کرده بودند عذرخواهی نموده و به امید خدا، با توان و اشتیاق مضاعف در فرصتی نزدیک که شرایط مهیاتر باشد دوباره #با_هم_میخوانیم آنچه بر ما گذشته است و البته با هم می مانیم.

  پلی بک هوروش بند روی صحنه لو رفت/۴۵۰ هزار تومان بدهید پلی بک بشنوید + فیلم

با مهر و سپاس
۲۲ دی ماه ۱۳۹۸
علیرضا قربانی

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: آخرین خبر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx