معرفی محصولات اقتصادی شرکت اخوان جم

dell ghatar.com ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ یک دیدگاه ۲۸۲

ریپورتاژ آگهی: سایت رسمی فروشگاه مرکزی اخوان به نام اخوان سنتر، برای معرفی بهتر محصولات خود و کمک به اقتصاد خانوار تصمیم به روشن‌سازی قیمت محصولات تولیدشده توسط این شرکت نموده تا مشتریان عزیز بتوانند بهترین بازخورد را داشته و همچنین خرید خود را به بهترین نحوه ممکن انجام دهند. من‌باب این موضوع محصولات اخوان در به پنج دسته ظرف‌شویی، هود، گاز، فر توکار و گاز مبله تقسیم‌بندی شده که در زیر به بررسی قیمت آن می‌پردازیم

اخوان جم

 
معرفی محصولات ارزان‌قیمت سینک اخوان
سینک اخوان ضخامت ورق استیل خود رابین ۰٫۷ الی ۱ نگه‌داشته و تولیدات خود را با عمق‌های ۱۲ الی ۲۰ عرضه می‌نماید که البته این در بیشتر محصولات این شرکت صدق کرده و بعضی‌ها نیز متفاوت است. رنج قیمت محصولات تولیدی این شرکت نیز ۲۳۹ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان برای مصارف خانگی و تا ۷ میلیون تومان برای مصارف صنعتی تولید می‌شود. از سینک‌های اخوان ارزان می‌توان به مدل‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اشاره کرد که مدل ۱۹ دولگنه نیز می‌باشد ولی مدل‌های گران ازجمله سینک‌های مدل‌های ۳۳۰، ۳۳۲، ۳۳۴ بوده که هم عمق لگن بالایی داشته و هم ضخامت استیل بیشتری را نیز دارد. شما دوستان و مشتریان گرامی می‌توانید برای خرید سینک اخوان با ۲۸ درصد تخفیف ویژه فروشگاه مرکزی (اخوان سنتر) مراجعه نمایید.
 
معرفی محصولات ارزان‌قیمت هود اخوان
هودهای اخوان دارای ۱۵۰ مدل است که تمامی مدل‌ها در موتورهای ۳ الی ۴ دور به‌صورت معمولی و توربو تولیدشده و دارای پروانه‌های فلزی و پلاستیکی است. این هودها به کنترل جدید وایرلس مجهز شده تا برد بیشتری داشته و نیازی به کانتکت مستقیم با هود نداشته باشد. موتورهای هودهای اخوان دارای ترموگاد بوده که فقط دو برند میلان و اخوان دارای چنین فناوری است. قدرت مکش نیز از ۵۰۰ تا ۷۰۰ مترمکعب در ساعت متغیر است، البته هرچه قدرت مکش هود بالاتر، صدای تولیدشده بیشتر می‌شود. مدل‌های ارزان تولیدشده توسط اخوان جم، هودهای کد H64، H63 ، H61 و H37 است و هودهای گران تولیدشده این شرکت H34، H53، H57 و H69 است. همکاران و مشتریان عزیز برای خرید هود اخوان با بالاترین درصد تخفیف می‌توانید از فروشگاه مرکزی اخوان و سایت رسمی این فروشگاه به نام اخوان سنتر دیدن فرمایید.
 
معرفی محصولات ارزان‌قیمت فر توکار اخوان
فر توکار اخوان دارای ۴۶ مدل مختلف بوده که هرکدام آن‌ها بر اساس نوع نما و تعداد برنامه پخت دسته‌بندی‌شده است. نمای موجود در فرهای اخوان دارای استیل، شیشه و ترکیب این دو جنس بوده و دارای جوجه‌گردان و ریل‌های تلسکوپی نیز است. سه رده تولیدی این شرکت در فر منتهی به مدل‌های برقی، گازی و ترکیب گاز و برق است و فرهای توکار ارزان‌قیمت اخوان فر توکار اخوان شامل کدهای F19، F4، F14، F11 و فرهای توکار گران‌قیمت آن F38، F39، F36 و F32 است و رنج قیمت فرهای تولیدشده بین ۲ تا ۵ میلیون تومان است. نکته اصلی این است که نماینده مرکزی و فروشگاه رسمی اخوان سنتر به‌عنوان قدیمی‌ترین فروشگاه محصولات اخوان و بنکدار اصلی این شرکت، فر توکار اخوان با ۲۸ درصد تخفیف به فروش می‌رساند و تمامی مشتریان عزیز می‌توانند آن را به قیمت عمده‌فروشی خریداری نمایند.
 
معرفی محصولات ارزان‌قیمت گاز رومیزی اخوان
گازهای رومیزی اخوان به دودسته ایرانی و ایتالیایی تقسیم‌شده و ازلحاظ جنس به سه دسته استیل، شیشه و ترکیب استیل و شیشه تقسیم‌شده‌اند. تمامی گازها دارای ترموکوپل و فندک است. سر شعله بسیاری از گازها به‌صورت قارچی است که راندمان حرارتی بالایی تولید کرده و مصرف گاز منزل شمارا کاهش می‌دهد. رنج قیمتی گازهای رومیزی یا صفحه‌ای تولیدشده توسط این شرکت بین ۵۰۰ تا ۷ میلیون تومان متغیر است. ارزان‌ترین گازهای اخوان در مدل‌های GI23، G26، G31 و G35 بوده و گران‌ترین مدل‌های آن نیز GT300، G58، G68 و G81 است. تمامی مشتریان اخوان معمولاً از (اخوان سنتر) خرید خود را انجام داده و علت آن نیز فروش گاز رومیزی اخوان با ۲۸ درصد تخفیف که بالاترین تخفیف در بازار است، انجام می دهند و دلیل دیگر آن خرید امن و آسان از فروشگاه مرکزی اخوان بودن واسطه است. اخوان سنتر نامی آشنا در بازار کشور.

ریپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx