هدیه بازوند، بازیگر نقش روژان در سریال نون خ /تصاویر+بیوگرافی

baran ghatar.com ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۵۷۶۸

هدیه بازوند متولد ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در بندر عباس ولی اصالتا کرمانشاهی است. فارغ‌التحصیل لیسانس مهندسی معماری می‌باشد، و با گذراندن دوره‌های آزاد بازیگری، با تلویزیون به‌صورت جدی وارد این عرصه شد و حالا تجربه سینمایی نیز دارد.

هدیه بازوند

دوره‌های بازیگری را از کلاس‌های موسسه امین تارخ شروع کرد. سپس وارد موسسه نقش اول شد و در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم شرکت کرد.

هدیه بازوند در کنار امین تارخ

هدیه بازوند در کنار سایر هنرجویان آموزشگاه بازیگری امین تارخ
درکنار هنرجویان آموزشگاه بازیگری امین تارخ

هدیه بازوند در کنار سایر هنرجویان سیروس الوند در موسسه نقش اول
در کنار سیروس الوند و سایر هنرجویان موسسه نقش اول

فعالیت‌های هنری هدیه بازوند

او از بازیگران تئاتر بوده و چندین اثر نمایشی در کارنامه بازیگری خود دارد و با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه به‌طور رسمی وارد دنیای بازیگری شد. او با بازی در سریال نون خ بـه شهرت رسید. این بازیگر جوان در فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» نیز حضور داشته و تجربه خوب و مفیدی را در کنار سیروس الوند و ماهور الوند گذرانده است.

هدیه بازوند، بازیگر نقش روژان در سریال نون خ در کنار سعید آقاخانی

بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه:
در سال ۱۳۹۷ نخستین بار در سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی به ایفای نقش پرداخت. در سریال هشتگ خاله سوسکه با لیلا بلوکات، الهام حمیدی، امیرحسین رستمی، شهین تسلیمی، محمد مسلمی، ارژنگ امیرفضلی، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی، لاله صبوری، سعید امیرسلیمانی و … هم‌بازی بود.

بازی در فیلم آنجا همان ساعت:
در سال ۱۳۹۷ با بازی در فیلم سینمایی آنجا همان ساعت به کارگردانی و تهیه کنندگی سیروس الوند وارد سینما شد. در فیلم آنجا همان ساعت در کنار ماهور الوند، امیرحسین فتحی، پرویز پرستویی، شهرام حقیقت دوست، شاهرخ فروتنیان و … به ایفای نقش پرداخت.

هدیه بازوند در پشت صحنه فیلم آنجا همان ساعت
در پشت صحنه فیلم آنجا همان ساعت در کنار سیروس الوند و پرویز پرستویی، ماهور الوند و سایر عوامل فیلم

بازی در نقش روژان در سریال نون خ:
در ایام نوروز سال ۱۳۹۸ با بازی در نقش روژان در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به تلویزیون آمد. بازی خوبش با لهجه کردی باعث شد در فصل دوم سریال نون خ نیز حضور داشته باشد. در سریال «نون خ» در کنار ندا قاسمی، پاشا جمالی، سعید آقاخانی، علی صالحی، شقایق دهقان، مجید یاسر، حمید لولایی، صهبا شرافتی و … به ایفای نقش پرداخت.

در این سریال او در نقش روژان، دختر خانواده نورالدین خانزاده ظاهر شده است. در فصل اول سریال نون خ به‌جز این هنرمند، صبا ایزدپناه در نقش کژال، شیدا یوسفی در نقش مرجان و ندا قاسمی نیز در نقش شیرین، به عنوان خواهرانش حضور داشتند.

خانم بازوند می‌گوید: از طریق موسسه نقش اول با آقای امیر معقولی آشنا شدم و از طریق ایشان که مدیر تصویربرداری سریال بودند، بـه پروژه «نون خ» معرفی شدم.

صهبا شرافتی روناک سریال نون خ
در کنار ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین و صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ

هدیه بازوند در سریال نون خصحنه‌ای از فصل اول سریال

نظرش در مورد نقش روژان
من یک دختر شهری‌ام با تحصیلات دانشگاهی، اما روژان دختری روستایی با مدرک دیپلم. افکار من و روژان باهم فرق دارد اما از نظر روحی و خصوصا «کرد» بودن خودم، با نقش روژان به خوبی ارتباط برقرار کردم.

از سعید آقاخانی سپاسگزارم
مـن همیشه از سعید آقاخانی و مصطفی تنابنده بخاطر اعتمادی کـه بـه مـن داشتند سپاسگزارم، در واقع اعتماد این دو فیلم‌ساز عزیز بهترین سکانس زندگی مرا رقم زد.

هدیه بازوند، بازیگر نقش روژان در سریال نون خ در کنار سعید آقاخانی

هدیه بازوند در کنار ندا قاسمی و صبا ایزدپناه بازیگران فصل اول سریال نون خ
در کنار صبا ایزدپناه (کژال) و ندا قاسمی (شیرین) خواهرانش در سریال نون خ ۱

بازی در فیلم سینمایی سم پاشی:
فیلم سینمایی سم پاشی به نویسندگی و کارگردانی علی یاور و تهیه‌کنندگی محمدعلی سجادی به زودی آماده اکران می‌شود. در این فیلم خانم بازوند در کنار امیر آقایی، امیر جعفری، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، مهتاج نجومی، نازلی رجب‌پور، محسن دلیخون، حامد وحید، بهزاد هاشمی، سعید قلی‌زاده، محمدحسین مهدوی، بهرام بهرامیان و مهدی ماهانی به ایفای نقش پرداخته است.
 

زندگی شخصی

او می‌گوید: احترام زیادی برای آدمها قائلم و دوسشون دارم اما به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی هستم، به نظرم اطلاعات زندگی شخصی باید محفوظ بماند. اصلا تمایلی به صحبت کردن راجب زندگی خودم ندارم. به کتاب خواندن علاقه زیادی دارم و معمولا اوقات فراغتم را کتاب می‌خوانم، معمولا وقتم رو در منزل می‌گذرانم و زیاد اهل تفریح بیرون از منزل نیستم.
هدیه بازوند به دلیل اینکه در بندرعباس بزرگ شده، به هوای سرد عادت نداشته و جالب این که در سریال نون خ تمام لوکیشن‌ها مناطق به شدت سرد بوده‌اند و حتی در تهران هم لوکیشن در کیگاه بود که منطقه سردی می‌باشد، این موضوع کمی برای او اذیت کننده بود.

ازدواج و همسر هدیه بازوند
خانم بازوند کـه در دهه چهارم زندگی خود قرار دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.
 

معنی اسم روژان:

روژان یک کلمه ایرانی، با ریشه کردی است. روژان جمع کلمه روژ، به معنی روز است. روژان مترصد معنی رزق و روزی و روشنایی نیز می‌باشد. در بعضی متون کهن به معنی آفتاب نیز استفاده شده است. از دیر باز در حاشیه الوند، کردها دختران چشم رنگی خود را روژان نام‌گذاری می‌کردند.

تشابه اسمی با استاندار کرمانشاه:
او در توضیحی در این رابطه عنوان داشت: با کمال ادب و احترام به جناب آقای هوشنگ بازوند، استاندار شریف و زحمتکش کرمانشاه، می‌خواستم اعلام کنم، بنده دختر ایشون نیستم و هیچگونه نسبت فامیلی با ایشون ندارم و فقط یک تشابه نام خانوادگیه، مثل صدها تشابه دیگه‌ای که همه جا هست.

اینستاگرام هدیه بازوند

صفحات متفاوتی برای سو استفاده از نام وی در اینستاگرام باز شده اما آدرس اصلی پیچ این هنرمند در اینستاگرام hediyeh_bazvand می‌باشد. او در اینستاگرام خود بالغ بر ۲۵ هزار فالوئر دارد کـه این تعداد روز بـه روز در حال افزایش است.

طرفداران این بازیگر در اینستاگرام با استناد به موفقیت هدیه بازوند در ایفای نقش روژان و همچنین زیبایی ظاهری این خانم بازیگر، او را بازیگری آینده‌دار در تلویزیون و سینما می‌دانند.

هدیه بازوند

هدیه بازوند

هدیه بازوند

هدیه بازوند

هدیه بازوند

هدیه بازوند

هدیه بازوند

هدیه بازوند

مادر هدیه بازوند
مادر هدیه بازوند

هدیه بازوند در کنار پدرش
در کنار پدرش

کودکی هدیه بازوند
کودکی هدیه بازوند

هدیه بازوند در کنار برادرش
در کنار برادرش

هدیه بازوند در کنار برادر کوچکش
در کنار برادر کوچکش

هدیه بازوند

تهیه و گردآوری: قطار وبگردی

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx