تولد 6 سالگی قطار وبگردی

lokomotive ghatar.com ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۴۱) دیدگاه ۴۳۸

هشتم اردیبهشت سال 85 بود که وب‌سایت قطار وب‌گردی فعالیت خود را آغاز نمود. سالها از آن روز می گذرد و به لطف و یاری خداوند و همکاری و کمک‌های دوستان و هم قطاری های عزیز امروز 6 سالگی قطار را جشن می‌گیریم.

از طرف خودم، نویسندگان و گردانندگان سایت این روز رو به همه خوانندگان و همراهان همیشگی تبریک میگم و اميدواريم سالی که گذشت دارای دستاوردهای مفيد و خوبی برای همگی بوده و در آينده نیز، مفيدتر و پربار تر از هميشه در خدمت شما دوستان عزيز باشيم.
همچنین از تلاش و زحمات نویسندگان و کسانیکه در به روز رسانی سایت ما را یاری می نمایند، تشکر و قدردانی کرده و آرزوی موفقیت و بهروزی این دوستان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

گردش مجازی با یک قطار مجازی در فضای وب
در روزهای ابتدایی بازدید سایت به صدنفر هم نمی رسید ولی امروز به لطف شما کاربران، سعی و تلاش مستمر همه دوستان بازدید چندهزار نفری در طول روز را داریم و سایت به رتبه الکسای زیر 600 رسیده است. و انشاالله این روند رو به جلو را ادامه خواهیم داد.
مفتخریم در این سالها به معرفی سایتها و بلاگهای بسیاری پرداخته و با درج هر مطلب در قطار بازدید خوبی را برای آن مطلب و سایت مهیا کنیم و با این کار قدمی در پیشبرد و معرفی وب فارسی برداریم. امید است نویسندگان و وبمسترهای عزیز هم با دید بازتری به این مساله نگاه کرده، فقط به فکر کسب بازدید بیشتر برای مطالب خود نباشند و به درج مطالب مفید، با ارزش و به روز از سراسر وب بپردازند تا با کسب خوانندگان مختلف با سلایق گوناگون علاوه بر بازدید بیشتر قطار، بازدید بیشتری را برای مطالب خود رقم زنند.

  جزئیاتی تلخ از مهماندار قطاری که مدیر و نامادری‌اش را کشت

به خانواده قطار بپیوندید:
در سال گذشته و هرچند دیر، خبرنامه قطار راه اندازی شد و درمدت کوتاهی اعضای بسیاری مشترک شدند و هر هفته مطالب برگزیده و پربازدید سایت برای آنها ارسال می شود. شما هم می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به سادگی عضو این خبرنامه شوید. (این خبرنامه توسط سیستم مطمئن و ایمن فیدبرنر گوگل مدیریت شده و از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود و هر زمان که مایل باشید می توانید اشتراک خود را لغو نمایید.)

لینک عضویت در خبرنامه قطار
* لطفا بعد از ثبت ایمیل خود، ایمیل ارسال شده به اینباکس خود را با کلیک برروی لینک درون آن تایید کنید.

همچنین در ماه گذشته صفحه فیسبوک قطار با هدف ارایه مطالب و تصاویر متنوعی که بسیاری از آنها فرصت نمایش در سایت را پیدا نمی‌کنند آغاز به کار نمود و سعی می کنیم فضایی متفاوت با سایت را در این صفحه داشته باشیم.
برای دنبال کردن این صفحه از اینجا لایک بزنید.

  جزئیاتی تلخ از مهماندار قطاری که مدیر و نامادری‌اش را کشت

آینده
برای سال آینده، بنا بر تغییرات و اضافه نمودن امکانات و قابلیت های جدیدی را در سایت داریم و همانطور که از ابتدای فعالیت، پیشنهادات شما در جهت بهبود سایت، ما را کمک کرده است، همچنان نیز می توانید با پیشنهادات سازنده خود ما را در ارایه بهتر مطالب یاری رسانید.

حمایت از قطار
از همه وبمسترها و صاحبان وبلاگها خواهشمندیم برای حمایت از قطار و یاری ما، بنر یا لینک قطار را در سایت خود قرار دهند. از همه دوستانی که قبلا این کار انجام داده اند تشکر می‌نماییم.

هدیه قطار:
از آنجاییکه در حال حاضر امکان ثبت نام برای اعضای جدید نداریم، بمدت 48 ساعت بخش ثبت نام برای عضوگیری باز خواهد بود. این امکان فقط برای کسانیست که تا بحال عضو نشده‌اند.
(بدیهی است اگر افرادی که در حال حاضر عضو هستند دوباره ثبت نام کنند، بعد از شناسایی اکانتهای آنها مسدود خواهد شد.)

* برای ثبت نام جدید کلیک کنید

صمیمانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما در مورد عملکرد قطار هستیم. آنها را در پایین همین مطلب بنویسید.

با تشکر
محسن دهقانی [مدیر سایت]

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

41 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
41
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx