دانلود آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال ترکی عشق و جزا

lokomotive ghatar.com ۰۶ آبان ۱۳۹۱ دیدگاه ۶۶۲۷۰

سریال ترکی عشق و جزا (عشق و مجازات) یا همان به زبان ترکیه‌ای «Aşk ve Ceza» یک سریال پر طرفدار و محبوب در جهان، خصوصا آسیا و خاورمیانه در ژانر درام و رومانتیک است. که در اینجا خلاصه و تصاویر سریال به همراه موسیقی‌های متن و تیتراژ آن برای دانلود آماده شده است.

سریال ترکی عشق و جزا

عشق و جزا مجموعه تلویزیونی ساخت ترکیه است. ژانر این مجموعه درام و اکشن است. این مجموعه در استانبول، بودروم و وان فیلمبرداری شده‌است.

موسیقی تیتراژ سریال عشق و جزا:

موسیقی‌های متن سریال عشق و جزا:

داستان سریال:

یاسمین دختری ۲۵ ساله کارمند یک شرکت تبلیغاتی است. او در صدد ازدواج با محمد است ولی یک هفته قبل از ازدواج با او می‌فهمد که نامزدش به او خیانت کرده‌ است. بعد از این رابطه یاسمین باورش به عشق و ازدواج را از دست می‌دهد و به بودروم برمی‌گردد تا با مادرش زندگی کند. یاسمین با مردی به نام ساواش آشنا می‌شود و او را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. او یک شب را با ساواش می‌گذراند ولی روز بعد ساواش را رها می‌کند. یاسمین از ساواش باردار می‌گردد و دچار افسردگی شده، می‌خواهد سقط جنین کند ولی مادرش نمی‌گذارد…

بازیگران: نورگل یشیلچای، مراد ییلدریم، فریده چتین، تومریس اینجر، کرم آتابیک‌اوغلو

عکس‌های سریال ترکی عشق و جزا:

سریال ترکی عشق و جزا

سریال ترکی عشق و جزا

  ویدیو / ستاره زن سینمای ترکیه با فیلم «جن زیبا» در سینماهای ایران

سریال ترکی عشق و جزا

سریال ترکی عشق و جزا

سریال ترکی عشق و جزا

سریال ترکی عشق و جزا در ۶۲ قسمت تولید شد و در ۱۲۷ قسمت به زبان فارسی دوبله و از شبکه‌های فارسی زبان پخش شد.
 
بیوگرافی بازیگر نقش یاسمین در عشق و جزا:
نام اصلی یاسمین، Nurgül Yeşilçay (نورگل یشیلچای) می‌باشد و متولد سال ۱۹۷۶ میلادی (۱۳۵۵ شمسی) در Afyon کشور ترکیه است. وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ترکیه است او در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه آنادولو در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده‌است و بعد از آن به بازی در تئاتر مشغول شد.
از فیلم‌ها و سریال‌های معروف او علاوه بر عشق و جزا می‌توان به بازی در مجموعه تلویزیونی ماه‌پیکر، گوزل، از هم پاشیده و گلپری اشاره کرد.

نورگل یشیلچای در سال ۲۰۱۷ به مدت پنج هفته برای حضور در فیلم سینمایی جن زیبا به ایران سفر کرد. این فیلم به کارگردانی بایرام فضلی در شهر اصفهان فیلمبرداری شد. نورگل در این فیلم در نقش دلارام کنار فرهاد اصلانی به عنوان بازیگران اصلی فیلم بازی کرد.
 
بیوگرافی بازیگر نقش ساواش در عشق و جزا:
نام اصلی ساواش، Murat Yıldırım (مراد ییلدریم) می‌باشد. او زادهٔ ۱۳ آوریل ۱۹۷۹ هنرپیشه اهل کشور ترکیه است. وی زادهٔ شهر قونیه است. دو خواهر دارد و پدرش معلم ادبیات بود. والدین این بازیگر اصالتاً اهل ماردین هستند. مراد فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه میباشد. Murat Yildirim که به تئاتر و موسیقی علاقه‌مند بود در اولین قدم به مدرسه بازیگری رفت و سپس وارد تئاتر شد و سه سال به عنوان یک آماتور در تئاتر مشغول بود.

مراد از طریق همکاران خود در تئاتر خیلی سریع به تلویزیون رفت، برای اولین بار در فیلم «Ayrılsak da Beraberiz» ظاهر شد. این مجموعه در ۱۱ قسمت نوشته و منتشر شد، چهار سال بعد در «عشق ابدی» بازی کرد که شخصیتش در آن فیلم «سادات» بود. بعدها در سال ۲۰۰۴، در مجموعه «همه فرزندان من» با نام «مسعود» ایفای نقش نمود. در سال ۲۰۰۶ نیز با بازی در مجموعه «توفان» که مخاطبان گسترده‌تری داشت بر محبوبیت خود افزود.

در سال ۲۰۰۶، در فیلم سینمایی «برزخ» ظاهر شد. فیلم برزخ به همراه فیلم «پرتقال طلایی» نامزد کسب جایزه بودند. او در ۲۰ ژوئن سال ۲۰۰۸ با Burcin terzioglu بازیگر ترکی ازدواج کرد و در ۲۰۱۴ طلاق گرفت. در سال ۲۰۱۶ با «ایمان إلبانی» ملکه زیبایی اخیر مراکش ازدواج کرد.

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx