در مراسم عروسی پسر عارف چه گذشت؟

lokomotive ghatar.com ۱۰ مهر ۱۳۹۲ دیدگاه ۱۳۸۷

مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در صفحه فیسبوک خود به روایت حواشی مراسم عروسی پسر عارف پرداخت.

به نقل از سفیرنیوز، در این مطلب آمده است: پنجشنبه گذشته به دعوت دکتر عارف به مراسم عروسی پسر کوچکشان (آقا سعید) رفتم. مراسم در باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد. طبق مراسم مرسوم این‌چنینی پیش‌بینی می‌شد که چهره‌های سیاسی – فرهنگی از جمله مهمانان باشند.
 
در کارت دعوت زمان مراسم 19 تا 23 اعلام شده بود. حجت‌الاسلام ناطق نوری از جمله اولین شخصیت‌های سیاسی بود که به این مراسم آمد و با تبریک به پدر داماد و پدر عروس خانم در کنار مرتضی اشراقی نشست اما در ضیافت شام نماند.
 
بعد از رفتن ناطق نوری، مهمانان یک به یک گرد هم جمع شدند. سیاسیون سر یک میز نشستند. برخی اعضای کابینه دکتر روحانی هم آمده بودند. علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، واعظی وزیر ارتباطات، توفیقی سرپرست وزارت علوم، هاشمی وزیر بهداشت و دکتر فرهادی رئیس سازمان هلال احمر.
 
برخی وزرا معاونینشان هم آنها را همراهی می‌کردند. دکتر سیاری معاون وزیر بهداشت که از بستگان نزدیک دکتر عارف است و مهندس جهانگرد معاون وزیر ارتباطات. حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی به همراه محمدرضا و علی خاتمی در اواسط مراسم به جمع سیاسیون اضافه شدند. محمدعلی ابطحی، محمد صدوقی، محمدرضا تابش و دکتر داوری اردکانی هم از دیگر مهمانان مراسم بودند.
 
دکتر ظریف هم که در نیویورک بود، همسرش در این مراسم شرکت کرد. در میز سیاسیون مباحث روز کشور مورد بحث بود. ابطحی حضور واعظی وزیر ارتباطات را مغتنم شمرده بود و رایزنی‌های گسترده‌ای در ارتباط با رفع فیلتر فیسبوک انجام داد. برخی‌ها از دکتر توفیقی می‌پرسیدند که با رهبری دیدار داشته که وی پاسخ داد تا کنون دیداری نداشته است.
 
علی‌اکبر صالحی که با شعف خاصی دکتر عارف و خاتمی را در آغوش گرفته بود، بسیار پرحرارت در بحث‌ها شرکت می‌کرد و چند کلامی هم عربی با ابطحی صحبت کرد. رضا خاتمی در چندین نوبت با ایما و اشاره با پسرش که در قسمت دیگر سالن نشسته بود و احساس غریبی می‌کرد ارتباط برقرار کرد و در نهایت یک صندلی به میز سیاسیون اضافه کرد و پسرش را در نزدیکی‌های خود نشاند.
 
محمدرضا تابش هم با دکتر عارف در ارتباط با گزینه‌های استانداری یزد صحبت می‌کرد و نگرانی‌هایش را در ارتباط با برخی گزینه‌های احتمالی گفت.
 
علی خاتمی هم با مهندس جهانگرد در ارتباط با رفع فیلتر سایت بنیاد باران صحبت کرد. سیدمحمد خاتمی که دکتر داوری اردکانی کنارش نشسته بود در بیشتر طول مراسم مشغول صحبت با او بود. او البته به واعظی گفت که از حضورش در راس وزارت ارتباطات خشنود است. بعد از صرف شام هم بازار گرفتن عکس یادگاری داغ بود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  محرمانه‌ترین مراسم عروسی سلبریتی‌ها!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx