کدامیک از ستارگان میلان برای بازی با پرسپولیس به تهران می‌آیند؟

lokomotive ghatar.com ۲۵ آبان ۱۳۹۲ دیدگاه ۳۰۷

پس از توافقاتی که بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و آث میلان ایتالیا برای حضور ستارگان این تیم در تاریخ ۷ آذر در ایران شد، لیستی شامل ۱۷ بازیکن و ۸ همراه به باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

به گزارش فارس، اما با توجه به صحبت‌های انجام شده بین طرفین مقرر گردید که از ۸ همراهی که قرار است با میلانی‌ها به تهران بیایند یکی از آنها کم شود و ستارگان با ۱۸ بازیکن به تهران سفر کنند.

البته لیست کامل ستارگان میلان به پرسپولیسی‌ها اعلام شده اما با توجه به اینکه احتمال تغییراتی وجود دارد، هنوز نام این ستارگان به صورت رسمی علی‌رغم مکاتبات انجام شده به قطعیت نرسیده است.

البته حضور بازیکنانی مانند مالدینی، باره‌سی، روسی، ماسارو، بوبان و پانکارو تا شب گذشته در لیست میلانی‌ها قطعی بود که با توجه به پیگیری‌های مسئول ستارگان میلان، ستارگانی مانند فاوالی و ابراهیم‌با نیز به ۶ ستاره قبلی اضافه شدند و موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کردند.

البته پرسپولیسی‌ها یک میهمان ویژه به نام پاولا مائورو، مدیر روابط بین‌الملل و بازاریاب باشگاه میلان را نیز در تهران میزبان او خواهند بود و قرار است او جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس درمورد همکاری‌های آینده امضاء کند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  خبر بد برای پرسپولیس؛ احتمال بازگشت امتیاز به سپاهان

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx