حرف‌های شنیدنی راننده رئال مادرید

lokomotive ghatar.com ۰۸ دی ۱۳۹۲ دیدگاه ۳۵۵

راننده اتوبوس ویژه رئال مادرید از لحظات تلخ و شیرین خود با این تیم می‌گوید. او رونالدو را شخصیتی خوب و متواضع دانست و درباره مورینیو گفت که او را تهدید به اخراج کرد اما بعدها رابطه‌اش با او خوب شد.

رئال مادریدفرناندو مانسو نامی است که تمام ستارگان سرشناس رئال مادرید در قرن بیست و یکم با او آشنا هستند این در حالی است که او هیچ سابقه‌ای در مستطیل سبز ندارد و در هیچ تیم سرشناسی بازی نکرده است. او 14 سال است که راننده اتوبوس ویژه رئال مادرید است و پس از عمری فراز و نشیب بازنشسته شد و رئال مادرید در مراسمی از او تقدیر کرد.

مانسو در گفت و گویی که با روزنامه مارکا داشت درباره موضوعات جالبی سخن گفت و اسراری را فاش کرد که شاید تنها او از آنها باخبر باشد. او می‌گوید رابطه صمیمی با ستارگانی چون فرناندو هیرو،لوئیس فیگو،فرناندو ردوندو،زین الدین زیدان،دیوید بکام، مایکل اون و کریستیانو رونالدو داشت و از آشنایی با چنین ستارگانی به خود می‌بالد.

کریستیانو رونالدو:

او شخصیتی خوب و متواضع دارد و بسیار محبوب است. شخصیت رونالدو کاملا متفاوت با آنچه است که رسانه‌ها از او منتشر و یا مردم درباره او فکرمی‌کنند .

شکست چهار بر یک برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا:

هیچ گاه آن فضای غم‌آلود را فراموش نمی‌کنم. لحظات بسیار تلخی بود. هیچ کس در اتوبوس حرف نمی‌زد و سکوت مطلق بود.

دل بوسکه:

شخصیت جالبی داشت. او از سرعت زیاد اتوبوس می‌ترسید و همواره از من می خواست تا با سرعت پائین‌تری رانندگی کنم.

  اعتراض کاربران به مادریدگردی نمایندگان مجلس/عکس

لحظات جالب رانندگی با کهکشانی‌ها:

یادم است روزی بازیکنان را به فرودگاه می‌بردم. در میان راه یک افسر، اتوبوس را متوقف کرد.اومی دانست که همه مدارک کامل بود و بازیکنان سرشناس زیادی در اتوبوس وجود دارند با این حال ما را زیاد معطل کرد تا جایکه فرناندو هیرو،لوئیس فیگو و دل بوسکه پیاده شدند تا با او حرف بزنند. بعدها معلوم شد که آن افسر از طرفداران اتلتیکو مادرید بوده است و عمدا ما را اذیت کرده است.

ژوزه مورینیو:

رابطه من با مورینیو از دشمنی به دوستی تبدیل شد. یادم هست مورینیو جنگ لفظی شدیدی با مانوئل سرمربی خیخون داشت با این حال من به طرف مانوئل رفتم و با او دست دادم و احوال پرسی کردیم. وقتی مورینیو این صحنه را دید خشمگین شد و به من گفت” فورا رفتی و با دشمن من دست دادی. کارت تمام است” من با سرمربی خیخون دست دادم، چرا که مدت‌ها بود با هم دوست بودیم با این حال مورینیو مرا تهدید به اخراج کرد. آن روز فکر کردم که دیگر کار من تمام است و باید به فکر شغل دیگری باشم اما مورینیو مرا غافلگیر کرد او به طرفم آمد و عذرخواهی کرد و مرا در آغوش گرفت سپس مجسمه‌ای از حضرت مریم را در پالتویم گذاشت تا برایم شانس آورد. مورینیو در درون آدم خوبی بود.

  سردار آزمون و سگش در پرواز اختصاصی

درنته:

بازیکنان همواره این ترس را داشتند که وسایل گرانبهای آنها در اتوبوس گم شود. آنها در بسیاری از اوقات کیف پول، مدارک و گوشی های همراه خود را در اتوبوس جای می‌گذاشتند و بعدها می‌آمدند و تحویل می‌گرفتند. گرانبها ترین چیزی که در اتوبوس پیدا کردم گوشواره‌ای بسیار زیبا بود که هر بیننده‌ای را به وجد آورد. بعدها معلوم شد که این گوشواره مال درنته است. وقتی فهمید که آن را در اتوبوس جا گذاشته غرق در شادی شد چرا که آن را از چهره مورد علاقه اش هدیه گرفته بود.

مانوئل پیگرینی:

وقتی او برای نخستین بار پس از اخراجش به سانتیاگو برنابئو برگشت به طرف من آمد و در آغوشم گرفت. این صحنه را نمی‌توانم فراموش کنم.

ترسناک‌ترین لحظات:

پس از بازی برابر تیم‌های سویا و لاکرونیا طرفداران این دو تیم به اتوبوس هجوم بردند و با سنگ و پرتاپ مواد آتشزا شیشه‌های آن را شکستند تا جایکه شخصی توپ بیلیارد را به طرف بکام پرتاپ کرد. بکام آن توپ را به عنوان یادگاری به من هدیه داد و الان پیشم است.

منبع: خبر ورزشی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx