ماجرای فاکتور یک میلیون تومانی بابت قلیان بازیکنان ملی پوش فوتبال

lokomotive ghatar.com ۱۸ دی ۱۳۹۲ دیدگاه ۹۱۱

عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰، از ماجرایی پرده برداشت که شاید حقیقت یافتن این موضوع به نوعی فاتحه فوتبال ملی ایران را می خواند.


عادل فردوسی پورفردوسی پور در گفتگو با علی منصوریان سرمربی پیشین تیم ملی امید اظهار کرد که فاکتوری یک میلیون تومانی از سوی رئیس هتل محل اقامت ملی پوشان صادر شده که نشان می دهد بازیکنان تیم ملی در هتل محل اقامت خود در کیش به مصرف قلیان پرداخته اند.

مجری برنامه نود حتی از قلیان کشی بازیکنان مشهور و نامدار فوتبال کشور در سفره خانه های فرحزاد تهران نیز به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت که کجای دنیا بازیکن ملی پوش فوتبال به مصرف قلیان می پردازد. فردوسی پور همچنین از حضور برخی از اعضای کادر فنی در جمع بازیکنان در مراسم کشیدن قلیان خبر داد.

در این بین قاسمی، مسئول رستوران هتل و شاهد ماجرای قلیان کشی بازیکنان ملی پوش کشورمان نیز اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش بعد از پزشک تیم و آنالیزور تیم به همراه ۷ یا ۸ بازیکن ملی پوش برای کشیدن قلیان به رستوران هتل می آمدند. من حتی عکس ها و فیلم های قلیان کشی بازیکنان ملی پوش را نیز در اختیار دارم. حتی تا جایی یاد دارم که طعم قلیان آنها انگور بود.

  انتشار تصویری از رضا عنایتی در کنار وریا و عادل

علی منصوریان نیز بحث حضور پزشک تیم در جمع افرادی که قلیان کشیده اند را به شدت تکذیب کرد. حالا که این بحث مطرح شده نیز باید بگویم که مشکل از من بوده که نتوانسته ام به درستی ماجرا را مدیریت کنم. خطا صورت گرفته و یکی دو نفر از جمع ما و چند نفر هم از بیرون به این جمع اضافه شده اند. چند نفر از بچه های کیش هم به این جمع ما اضافه شده اند و کار اشتباه انجام شده است. بنده هم از این طریق از همه عذرخواهی می کنم و معتقدم باید هر گونه رفتاری انجام شود تا از چنین معضلاتی جلوگیری شود. این مسئله قابل بخشش نیست و مانیز منکر این اشتباه نمی شویم.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  تصاویرِ ایسنا از شادی و سرور به سبک زنان تهرانی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx