مبلغ قرارداد «کلاه قرمزی ۹۳» فاش شد

lokomotive ghatar.com ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۳) دیدگاه ۷۶۰

توافق قابل‌پیش‌بینی بین «کلاه قرمزی» و تلویزیونی‌ها ظاهرا برای تلویزیون خیلی گران تمام شده است.

به نقل از تسنیم، بنا به سنت این سه سال پایان سال تلویزیون، امسال هم ماجرای کش‌مکش تولیدکنندگان «کلاه قرمزی» با مدیران تلویزیون به جریان افتاد. به روال معمول مدیران شبکه دو دائما اعلام می‌کردند که امسال هم «کلاه قرمزی» ویژه ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد و ایرج طهماسب در سوی دیگر ماجرا اعلام می‌کرد که امسال برنامه ندارند، چون با تلویزیون به توافق نرسیده‌اند.

این ماجرای قابل‌پیش‌بینی سرانجام با توافق دو سمت ماجرا پایان یافت. شبکه دوم اعلام کرد که امسال «کلاه قرمزی» پخش خواهد شد و طهماسب هم در نامه دیگری اعلام کرد که این اتفاق خواهد افتاد. در حالی که در همان زمان پیگیری ماجرا، اخبار تایید شده‌ای از ضبط قسمت‌های جدید «کلاه قرمزی» در حال پخش بود.
اما این توافق قابل‌پیش‌بینی ظاهرا برای تلویزیون خیلی گران تمام شده است. اخبار بیرون آمده از مبلغ قرارداد «کلاه قرمزی» نشان می‌دهد که روی مبلغی کمتر از 2 میلیارد تومان برای تولید این برنامه از تلویزیون توافق شده است. مبلغ قطعی قرارداد 1 میلیارد و 800 میلیون تومان است. رقمی که در مقیاس قراردادهای تلویزیونی برای برنامه کم هزینه‌ای مثل «کلاه قرمزی» باورنکردنی به نظر می‌رسد.
پیش‌بینی می‌شود در این اوضاع بی‌رمق مالی تلویزیون، احتمالا وسوسه درآمد میلیاردی تبلیغات بازرگانی قبل و بعد و مابین برنامه، مسئولین تلویزیون را به این مبلغ راضی کرده است.
0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx