موضع علی مطهری درباره درخواست کروبی

lokomotive ghatar.com ۱۱ آذر ۱۳۹۳ دیدگاه ۴۵۱

علی مطهری درباره اظهارات اخیر امام جمعه مشهد و احمدی‌نژاد و برخی درخواست‌های کروبی از خودش به خبرنگاران توضیح داد.


خبرگزاری ایسنا: علی مطهری درباره اظهارات اخیر امام جمعه مشهد و احمدی‌نژاد و برخی درخواست‌های کروبی از خودش به خبرنگاران توضیح داد.
 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در مورد پاسخ علم الهدی امام جمعه مشهد به نامه وی گفت:‌ این مسئله نشان می‌دهد که وی قبل از اینکه نامه من را بخواند ظاهرا به وی گفته بودند جوابی بدهد که چند جمله‌ای گفتند، ولی معلوم بود که نامه من را نخواندند؛ به هر حال حرف‌های من همان است که درآن نامه نوشتم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در مورد نقل قولی از احمدی‌نژاد نسبت به وی که گفته ” آقای مطهری خیلی مرد است” گفت:‌ سیاق جملات می‌خورد که حرف ایشان باشد، اما خب تکذیب شد. به هر حال در عالم سیاست رسم است که حرفی را می‌زنند و بعد هم تکذیب می‌کنند اما این‌که از کجا نشات گرفته معلوم نیست یا این است که در یک جمعی گفته یا این‌که در اثر شنودها پیدا شده است، به هر حال نوع بیان به آقای احمدی‌نژاد می‌خورد.
 
مطهری درباره نامه اخیری که منتسب به مهدی کروبی است و در آن درخواست‌هایی از علی مطهری مطرح شده است گفت:‌ گویا این نامه منتسب به خانواده‌ آقای کروبی بوده است اما قبل از این‌که ایشان نامه بدهد من پیگیر برخی موارد مطرح شده در این نامه بوده‌ام.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  درخواست اشد مجازات برای عامل جنایت اهواز در ملاعام +عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx