ناسالم ترین منطقه تهران

dell ghatar.com ۲۰ آذر ۱۳۹۳ دیدگاه ۵۱۴

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد ۱۲۸ در شرایط نا سالم قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد ۱۲۸ در شرایط نا سالم قرار گرفت.
nbsp;
دکتر وحید حسینی گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت تمام آلاینده ها به غیر از ازن و دی اکسید نیتروژن نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است .
nbsp;
به گفته وی، به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده ها به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در بیشتر ایستگاهها از حد مجاز فراتر بوده و شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در شرایط ناسالم است.
nbsp;
حسینی گفت: در حال حاضر ایستگاه شهر ری، پارک قائم، پارک سلامت و سوهانک در شرایط هشدار هستند و شهر ری با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر دو و نیم میکرون روی عددد ۱۶۱ آلوده ترین منطقه پایتخت است.
nbsp;
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پیش بینی هواشناسی برای پایتخت حاکی از آسمانی نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد است. به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند .
nbsp;
او گفت: اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در منطقه ناسالم برای گروههای حساس شامل افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن است لذا توصیه می شود در منطقه ناسالم این افراد فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx