توهین بی شرمانه روزنامه حامی احمدی نژاد به روحانی +تصویر

lokomotive ghatar.com ۱۸ دی ۱۳۹۳ یک دیدگاه ۱۱۳۰

روزنامه وطن امروز در توهینی آشکار و بی شرمانه به رییس جمهوری تهمت دزدی از صندوق توسعه ملی زد.

به نقل از خبرگزاری برنا، این روزنامه که سابقه تخریب های پی در پی علیه دولت را در کارنامه خود دارد، در شماره روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۳ خود با انتشار کاریکاتور یک سارق که در دستش کلید (نماد انتخاباتی دکتر حسن روحانی) دارد، رییس جمهوری را متهم به سرقت از صندوق توسعه ملی کرد.


روزنامه وطن امروز

انتشار صفحه اول روزنامه وطن امروز در سایت این روزنامه بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت و از همان دقایق اولیه کاربران این شبکه ها با ابراز تاسف از اقدام زشت و غیر اخلاقی روزنامه وطن امروز خواستار برخورد جدی با این روزنامه شدند.
 
این اقدام‌موهن روزنامه حامی دولت احمدی نژاد در حالی صورت می گیرد که چندی پیش رییس سازمان بازرسی کل کشور در کنفرانس مطبوعاتی هرگونه برداشت غیر قانونی از صندوق توسعه ملی را تکذیب کرده بود. اصرار وطن امروز به برداشت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی پس از آن صورت گرفت که فسادهای مالی جدیدی از دولت های نهم و دهم افشا شد و این روزنامه برای سرپوش گذاشتن به این فسادهای چند هزار میلیاردی دولت را متهم به جعل سند و سپس سرقت از صندوق توسعه ملی کرد.
 
لازم به ذکر است توهین به سران قوا از نظر قانون جرم محسوب می شود و مستحق برخورد جدی، قاطع و قانونی از سوی مراجع قانونی است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  ادعای جدید و جنجالی مشاور سابق احمدی‌نژاد+عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx