الهام چرخنده: نمی‌دانم چرا در حوزه بازیگری هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود/ چهار سال است که بیکارم

didi ghatar.com ۱۱ مهر ۱۳۹۶ (۳) دیدگاه ۹۷۴

الهام چرخنده گفت: من در طی ۴ سال گذشته بیکارم و هیچ کاری نکرده ام، در مدتی کوتاه کار کارگردانی انجام می دادم که جلوی آن هم گرفته شد.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-10-03 05:51:29Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

پس از گذشت بیش از یک سال بی خبری و عدم حضور چرخنده در صحنه هنر، جویای احوال وی شدیم. الهام چرخنده که به سختی حاضر به پاسخ سوالات شد، در نهایت پذیرفت تنها بخشی از این مصاحبه منتشر شود.

خانم چرخنده بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدید، وضعیت جسمی شما چطور است؟

من حالم خوب است و آخرین باری هم که به بیمارستان رفتم ناشی از استرس، هیجان و حمله های عصبی بود و هیچ مشکل قلبی نداشته و ندارم.

این روزها مشغول چه کارهایی در عرضه هنر هستید؟

در ۴ سال گذشته بیکارم و هیچ کاری نکرده ام، شما اسم این را چه می گذارید آیا این ممنوع الکاری نیست؟ وگرنه چرا باید هنرمندی که مثل من که حرفه اصلی اش سینما است بیکار باشد. در مدتی کوتاه کار کارگردانی انجام می دادم که جلوی آن هم گرفته شد.

  سلفی جدیدی که سلنا گومز از خودش منتشر کرد

کدام کارها را می گویید؟

من دو کار با نام های «با من قدم بزن» با موضوع آسیب های اجتماعی و «از زمین تا بهشت» با موضع شهدای اقلیت را در دست ساخت داشتم که ناخودآگاه از من گرفته شد و نگذاشتند که ساخت آن را ادامه دهم.

در حوزه بازیگری نمی دانم چرا هیچ پیشنهادی به من نمی شود مگر من چه کرده ام که باید ۴ سال بیکار باشم و هیچ کاری به من پیشنهاد نشود و جالب است که هیچ کس پاسخ گو نیست و نمی دانم در آینده می توانم کار کنم یا نه چون هیچ کس به من چیزی نمی گوید و چیزی به من ابلاغ نشده است و کسی پاسخ گو نیست.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  گریم هالووینی مریم معصومی/عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx