guinness coca.ir ۲۳ آبان ۱۳۹۴ دیدگاه ۹۰۰

فرانسوا مولن دادستان پاریس در مورد حملات پاریس گفت شمار قربانیان زیاد است و شمار بسیاری نیز زخمی شده اند که وضعیت آنان وخیم است. وی گفت احتمالا شمار کشته شدگان افزایش خواهد یافت.

در همین حال، کارشناسان پزشکی قانونی برای تحقیق در محل حملات و انفجارهای پاریس حاضر شدند.

یک مقام امنیتی دیگر در پاریس گفت: در حملات تروریستی پاریس، بیش از دویست نفر زخمی شده اند که حال ۸۰ نفر آنان وخیم است. بیشتر حملات در سالن کنسرت و تعداد زیادی از رستوران ها در شرق پاریس روی داد.

یکی از حملات نیز در استادیوم ملی فرانسه در شمال پاریس روی داد.

چهار نفر از مهاجمان به کنسرت باتاکلان کشته شده اند که سه نفر از آنها خود را به وسیله کمر بند انفجاری منفجر کرده اند.
منابع امنیتی در فرانسه اعلام کردند: هشت نفر از مهاجمان حملات پاریس، کشته شدند.

گروه تروریستی داعش حملات پاریس را بر عهده گرفت. این گروه تروریستی اعلام کرد این خون بهای سوریه است، این یازده سپتامبر فرانسه است.

در همین حال پاریس به پادگان بزرگی تبدیل شده و سربازان فرانسوی بعد از حملات پاریس در خیابان های این شهر حضور چشمگیری دارند. در پی حادثه تروریستی در پاریس تمام مدارس و دانشگاه های این شهر در روز شنبه تعطیل خواهد بود.
پلیس فرانسه برگزاری هرگونه تظاهرات در محل های عمومی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

  زنِ رئیس جمهور فرانسه مرد از آب درآمد!

رئیس جمهور فرانسه از اعلام حالت فوق العاده در فرانسه و بسته شدن مرزهای این کشور خبر داد.

پایگاه اینترنتی ون‌مینوت به نقل از منابع رسمی از لغو همه مسافرتهای تحصیلی در فرانسه در تعطیلات آخر هفته (شنبه و یکشنبه ) خبر داد.

پایگاه اینترنتی ون‌مینوت در خبری فوری به نقل از کاخ الیزه از بسیج « هزار و پانصد نظامی اضافه» برای تامین امنیت، پس از حملات شب گذشته در پاریس خبر داد.

شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» فرانسه روز شنبه اعلام کرد همه پروازهای این شرکت با وجود حملات تروریستی شامگاه جمعه در پاریس به مقصد و مبدا پاریس انجام خواهد شد.

در پی وقوع حملات تروریستی جمعه شب در پایتخت فرانسه، سه حزب اصلی این کشور اعلام کردند مبارزات خود را برای شرکت در انتخابات محلی متوقف می کنند.

فرانسوا اولاند پس از حوادث تیراندازی و انفجارهای پاریس در پیامی تصویری که از تلویزیون های فرانسوی و انگلیسی پخش شد گفت: در این لحظه که صحبت می کنم، حملاتی تروریستی با وسعتی بی سابقه در پاریس ادامه دارد.

  زنِ رئیس جمهور فرانسه مرد از آب درآمد!

چندین نفر کشته و زخمی شده اند، این وحشتناک است. بنا به تصمیم من، همه نیروهای ممکن را بسیج کرده ایم تا امکان مهار تروریست ها و برقراری امنیت در همه محله های درگیر وجود داشته باشد.

شورای امنیت سازمان ملل حملات پاریس را محکوم و آن را اقدامی وحشیانه عنوان کرد.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در پی حملات تروریستی در پاریس،‌ با بازماندگان این حملات ابراز همدردی کرد و اقدامات ضد تروریستی را خواستار شد.

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در گفتگوی تلفنی با باراک اوباما همتای آمریکایی خود در مورد تقویت همکاری دو جانبه بر ضد تروریسم توافق کردند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx