aidin techshot.ir ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۴۷

اگر شما هم جز افرادی هستید که هر روز در پیام های متنی خود از اموجی های زیادی استفاده می کنید، با شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد؛ چرا که قرار است به زودی ۷۲ اموجی جدید و جالب به استاندارد Unicode 9.0 اضافه شود و در پی آن شاهد افزوده شدن اموجی های جدید به سیستم عامل های اندروید و iOS خواهیم بود. در ادامه با تک شات همراه باشید.

طراحان و متخصصان اموجی، سعی داشته اند تا اموجی های جدید موارد پرکاربرد در زندگی ما را شامل شوند. برای مثال اموجی سلفی، پینوکیو، حالت عطسه، میوه های جدید (آواکادو، کیوی، خیار، هویج و سیب زمینی)، غذاهای جدید (پنکیک، تخم مرغ، سالاد، نان صبحانه و سوسیس)، حیوانات جدید (خفاش، جغد، روباه، آهو، کرگدن و اردک)، فعالیت ها و ورزش های جدید (ورزشکار رزمی، شعبده باز، دلقک و بوکسور) و اشیا و صورت های مختلف و جدید دیگر از جمله ی این ۷۲ مورد هستند.
کار بر روی این اموجی ها از مدت ها پیش آغاز شده است؛ اما دیروز به طور رسمی وجود آن ها در Unicode 9.0 اعلام شد. البته قرار است اموجی های جدید در روز ۲۱ ژوئن توسط کنسرسیوم یونیکد تایید نهایی شده و سپس عرضه شوند. در نتیجه کاربران اندروید و iOS برای دریافت این اموجی ها باید هنوز صبر کنند که خوشبختانه خیلی زمان طولانی نخواهد بود، چون هردو سیستم عامل پاییز امسال نسخه جدید خودشان یعنی اندروید N و iOS 10 را در دسترس کاربران قرار خواهند داد.

  آمار کاربران پیام رسان های داخلی منتشر شد (کاربران بیشتر بزور در این پیام رسان ها فعالیت میکنند)

لازم به ذکر است که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود خبر اضافه شدن این اموجی های جدید را داده بود و هم چنین اعلام کرده بود که نقش زنان در محیط های کاری در آن ها پر رنگ تر از قبل خواهد بود و رنگ های مختلف پوست نیز برای اموجی ها در نظر گرفته خواهد شد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx