aidin techshot.ir ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۷۸

جامعه تکنولوژی امروز پر از خبرهای داغ و مهم بود. و حالا در کنفرانس توسعه دهندگان اپل، نسخه جدید iOS، نرم افزاری که میلیون ها آیفون و آیپد را تحت کنترل دارد معرفی شد. نام این نسخه جدید iOS 10 است. در ادامه با تک شات همراه باشید.

طبیعی است که معرفی iOS 10 شور و هیجان زیادی را به همراه بیاورد. این نسخه جدید تجربه کاربری ر در اولویت قرار می دهد و قابلیت های متعدد جدیدی را معرفی میکند. درحال حاضر کاربران می دانند که چگونه با استفاده از تاچ آی دی گوشی خود را آنلاک کنند و مستقیم و بدون دیدن آخرین نوتیفیکیشن ها وارد صفحه هوم بشوند . این روش با ورود iOS 10 دیگر منسوخ خواهد شد. از این پس نمایشگر آیفون شما بطور خودکار و به محض اینکه شماگوشی را در دست بگیرید روشن می شود.

  عکس/ میز یک نماینده مجلس انقلابی

حالا که از ارتقا ویژگی های لاک اسکرین صحبت شد ، باید اضافه کرد که با نسخه جدید iOS، دسترسی به دوربین راحت تر می شود. با سوایپ کردن از گوشه سمت راست نمایشگر به میانبر دوربین دسترسی خواهید داشت.

تغییر دیگری که در این سیستم عامل اعمال شده، تغییرات کاربردی در فورس تاچ است. به عنوان مثال با فشار بر روی اپلیکیشن Activity جزییات پیشرفت شما در تناسب اندام نمایش داده می شود. این ویژگی در اپلیکیشن های سوم شخص نیز کاربرد خواهد داشت.

همچنین اپل اعلام کرد که سیری در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. به معنی دیگر، دستیار مجازی اپل قادر خواهد بود به درخواست های کاربر در خصوص اپلیکیشن های سوم شخص نیز پاسخ دهد. به عنوان مثال کاربران WeChat می توانند به سیری فرمان بدهند تا پیامی را از طریق این اپلیکیشن برای دوستشان ارسال کند.

  دکمه مخفی آیفون کجاست؟

در خصوص پیام رسانی، نیز اپل یادگیری عمیق را وارد iOS10 کرده است. بدین ترتیب پیشنهاداتی که مثلا در حین تایپ ارایه می شوند دقیق تر و مرتبط تر با موضوع خواهند بود. همچنین قابلیت تایپ چند زبانی نیز به این نسخه جدید از سیستم عامل افزوده شده که میتواند کاربران را با زبان های مختلف مورد حمایت قرار بدهد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx