aidin techshot.ir ۰۱ تیر ۱۳۹۵ دیدگاه ۱۲۹

بعضی افراد خصوصیات منحصر بفردی دارند، به نظر می رسد آهنربایی دارند که موفقیت و ثروت را به سمت آنها جذب می کند؛ خصوصیتی که خیلی از ما فاقد آن هستیم. خب، تعجبی هم ندارد که این افراد معمولا به گروه میلیاردرها و افراد موفقی می پیوندند که همه ما آنها را می شناسیم.

اما باید بگوییم که برای میلیاردر شدن نیازی به داشتن آن آهنربا یا برنده شدن در قرعه کشی بانک ها ندارید. بخش عظیمی از موفقیت به یک سری عادات ذهنی بسیار ساده بستگی دارد. با تغییر شیوه تفکرتان، شما هم می توانید موفق باشید و مسیر خود را به سوی کسب ثروت بپیمایید.

بهتر است با تک شات همراه باشید تا شما را با پنج عادت ذهنی مشترک میلیاردرها آشنا کنیم.

آنها می اندیشند
توماس کورلی در کتاب خود به نام “عادات پولدارها: عادات روزانه آدم های پولدار که موفقیت را به همراه می آورد” به ذکر مطالعه ای که در خصوص عادات میلیونرهای سراسر دنیا داشته می پردازد. او در تحقیقات خو دریافته که افراد پولدار روزانه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه از وقت خود را فقط به اندیشیدن اختصاص می دهند.
به نظر ممکن است خیلی عادی بیاید، ولی در یک روز کاری شلوغ از خودتان بپرسید که واقعا چه مدت زمانی را به جای انجام دادن به اندیشیدن پرداخته اید.
همه ما روز و هفته کاری را با چک کردن ایمیل هایمان آغاز می کنیم. ولی بد نیست به نصیحت توماس گوش بدهیم و چند دقیقه را با تفکر در مورد اولویت ها بگذرانیم. به جای اینکه هدف گذاری را به روندی خودکار تبدیل کنید، زمانی را به تفکر در مورد اهداف شغلی و روابط کاری خود اختصاص بدهید. برای اینکار می توانید زمان مشخصی در طول روز را برای پیاده روی و تفکر در مورد اهدافتان مشخص کنید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx