اطلاعیه پلیس فارس: آرایشگاه رفتن عروس و دامادها از ساعت ۶ بعدازظهر ممنوع!

baran ghatar.com ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ دیدگاه ۵۳۵

در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشنهای عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد.


۱- آرایشگران زنانه و مردانه حداکثر تا ساعت ۱۸ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد می‌باشند و در این ساعت عروس و داماد باید ترخیص و از آرایشگاه خارج شوند.
 
۲- عکاسان و فیلمبرداران حداکثر تا ساعت ۲۰ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد هستند و در این ساعت باید عکاسی و فیلمبرداری اتمام و عروس و داماد وارد تالار و باغ مجالس شوند.
 
۳- تالارها، باغات و تشریفات مجالس حداکثر تا ساعت ۲۴ مجاز به فعالیت و ارایه خدمات به جشن ها هستند و در این ساعت باید جشن به پایان رسیده و مهمانان و عروس و داماد از باغ خارج شوند.
 
۴- از راه اندازی کاروان عروسی و بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی صوتی توسط صاحبان عروسی در شهر خودداری شود.
 
۵- ارایه هرگونه خدمات و برگزاری مجالس خلاف عرف و شرع و قانون توسط برگزارکنندگان جشنها (ردیف ۱٫۲٫۳) به هر عذر و بهانه ممنوع است و در صورت عدم رعایت موارد فوق توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت آنها جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی می شوند.
 
۶- شهروندان از برگزاری هرگونه جشن و عروسی در باغات شخصی و فاقد مجوز که باعث بروز مشکل برای خانواده ها میشود خودداری کنند.
 
۷- واحدهای صنفی رستوران و چایخانه ها نیز موظف به رعایت ساعت کاری (حداکثر ۲۴ ) و اخذ مجوز جهت موسیقی زنده از اداره ارشاد اسلامی و رعایت شئونات اسلامی و ضوابط انتظامی و مقررات می باشند و در صورت عدم رعایت وفق بند ۵ اقدام می شود.
 
منبع: خبرجنوب

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  قتل عروس ۲۲ ساله ایلامی توسط پدر شوهرش

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx