وقتی تالار وحدت محل رونمایی خودرو لوکس خارجی می‌شود + تصاویر

baran ghatar.com ۰۵ مهر ۱۳۹۵ یک دیدگاه ۵۹۸

عکس های اولیه منتشرشده از مراسی در تالار وحدت نشان از این دارد که جدیدترین مدل یک خودرو لوکس خارجی در حیات تالار وحدت به عنوان یکی از فرهنگی ترین مراکز هنری کشور رونمایی شده است. این موضوع که خود نقدی جدی را می طلبد با رونمایی از عکسی دیگر شکل جدی تری به خود گرفت. در این عکس که تالار وحدت را با صندلی های خالی نشان می‌دهد روی سن تالار وحدت یک خودرو قرار گرفته است.


علی اکبرصفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی، هنری رودکی با اریه توضیحاتی در این باره گفت: اتفاقاتی که دیروز در تالار وحدت رخ داد، اتفاق برنامه ریزی شده ای بود و این طور نبود که ما بخواهیم آن را به صورت فی البداهه برگزار کنیم.
 
این اتفاق حداقل از نظر من اتفاق میمون و مبارکی بود و حتی ارکستر سمفونیک تهران در یک فضای بسیار خوب توانست برای تعدادی زیادی از مدیران بخش صنعت و تجارت کشور برنامه ارزشمندی را اجرا کند.
 
شما مطمئن باشید دیشب، به جای اینکه شب رونمایی از خودروی مورد نظر باشد، شب ارکستر سمفونیک ما بود. کسانی که در این جلسه حاضر بودند لذتی که از اجرای برنامه ارکستر سمفونیک داشتند خیلی بیشتر از لذتی بود که برای رونمایی از خودرو داشتند بنابراین اصلا نباید بترسیم که در فضایی مانند تالار وحدت چنین اتفاقاتی می افتد.


رونمایی خودرو در تالار وحدت 
رونمایی خودرو در تالار وحدت 
رونمایی خودرو در تالار وحدت 
رونمایی خودرو در تالار وحدت

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  خودروهای سوپراسپورت و لاکچری فوتبالیست معروف

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx