حرف‌های عجیب جمشید مشایخی در مراسم تشییع زنده‌یاد جعفر والی

didi ghatar.com ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۲) دیدگاه ۶۹۹

مشایخی: یک ذره دروغ نگوییم، یک ذره همدیگر را الکی بزرگ نکنیم، تا کی چاخان؟


اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر در ابتدای مراسم تشیع پیکر جعفر والی گفت: «ما اهالی تئاتر مستقیم و غیرمستقیم وامدار تک ستاره‌های آسمان این هنر هستیم. بی‌هیچ شکی یکی از این ستاره‌های پرفروغ جعفر والی و فقدان او صدمه‌ای جبران‌ناپذیر است.»
 
او با اشاره به این که جعفر والی تا آخرین لحظات عمر دست از کار کردن برنداشت، ادامه داد: «والی قصد داشت با همراهی ایرج راد و هرمز هدایت نمایشی را بازتولید کند که قبلا با جمشید مشایخی و عزت‌اله انتظامی روی صحنه برده بود. مطمئن هستم راد و هدایت بار او را به سرمنزل مقصود می‌رسانند تا آخرین یادگارش را تقدیم دوستانش کنند.»
 
البته جعفر والی نمایش مورد اشاره اصغر همت را با بازی جمشید مشایخی و ولی‌اله شیراندامی و نه عزت‌اله انتظامی روی صحنه برده بود.
 
جمشید مشایخی: یک ذره دروغ نگوییم
 
جمشید مشایخی
 
در ادامه جمشید مشایخی با اشاره به نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» در پاسخ اصغر همت گفت: «ببخشید که من آدم رک‌گویی هستم ولی در آن نمایش ولی‌اله شیراندامی بازی داشت و شخص دیگری هم جز من نبود که در واقع نقش دو پیرمرد را که قصد خودکشی داشتند بازی می‌کردیم.»
 
او با صدایی بلند و لحنی تقریبا عصبانی گفت: «یک ذره دروغ نگوییم، یک ذره همدیگر را الکی بزرگ نکنیم، تا کی چاخان؟ چرا تعارف و تعریف الکی می‌کنید؟!»
 
مشایخی با عذرخواهی مجدد ادامه داد: «هر چه می‌خواهید به من بگویید، من عمرم را کرده‌ام. الان منتظرم، باید بروم. آن موقع نوکر حکومت و الان هم نوکر حکومت.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  مراسم تشییع و خاکسپاری حمید لبخنده با حضور هنرمندان (عکس)

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx