عاقبت تلخ ارتباط پیامکی پسر و دختر مشهدی

lokomotive ghatar.com ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ دیدگاه ۲۳۶۳

دقایق اولیه بامداد روز گذشته، ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد از مرگ مرد ۵۰ ساله ای در یکی از مراکز درمانی مشهد خبردادند که بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود.


در پی دریافت این خبر بلافاصله قاضی «کاظم میرزایی» به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم مرکز درمانی در منطقه خواجه ربیع مشهد شدند.
 
بررسی های مقدماتی نشان داد: جسد مربوط به فردی به نام «م» است که گلوله ای زیر گلویش اصابت کرده و از شانه سمت راست وی خارج شده است.
 
پسر مقتول که به همراه یکی از بستگانش پیکر مجروح پدرش را به مرکز درمانی انتقال داده بود در اظهاراتی گفت: از مدتی قبل با دختری آشنا شده بودم و به صورت پیامکی با یکدیگر ارتباط داشتیم اما چند ساعت قبل مادر و برادر آن دختر به در خانه ما آمدند و شروع به سروصدا کردند که ما هم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم. بعد از آن هم ماموران گشت انتظامی ما را راهنمایی کردند که باید درخواستمان را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنیم ولی هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان پدر دختر درحالی که سلاحی نیز در دست داشت وارد حیاط ما شد و پدرم را با شلیک گلوله به قتل رساند.
 
در پی اظهارات این جوان و در حالی که ساعتی از نیمه شب سپری شده بود، مقام قضایی برای انجام تحقیقات میدانی عازم روستای محل وقوع جنایت شد تا بررسی های دقیق تری با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع صورت گیرد. برخی از شاهدان عینی که در محل وقوع نزاع حضور داشتند به قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفتند: وقتی پدر دختر با حالتی خشمگین وارد محل شد با زدن ۲ لگد درب حیاط مقتول را گشود و یک تیر هوایی نیز شلیک کرد. در همین هنگام پدر آن پسر جوان خودش را مقابل فرزندش قرار داد ولی ناگهان مرد خشمگین گلوله ای به سوی او شلیک کرد که خون آلود نقش بر زمین شد و سپس توسط اطرافیانش به مرکز درمانی انتقال یافت.
 
بنابر گزارش خراسان، ضارب ۴۲ ساله که توسط ماموران انتظامی و با صدور دستورات ویژه قضایی بازداشت شده بود نیز به مرکز درمانی منتقل شد چرا که آثار ضرب و جرح بر اندامش وجود داشت.
 
این فرد مسلح همچنین صبح روز گذشته در شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد توسط قاضی میرزایی مورد بازجویی دقیق قضایی قرار گرفت. او در اعترافاتش ادعا کرد: من در محل خدمتم بودم که برادر زاده ام با من تماس گرفت و از درگیری خانواده ام با خانواده پسری خبر داد که مدعی بود با دخترم ارتباط دارد. وقتی این موضوع ناموسی پیش آمد من هم موتورسیکلتی را از کنار خیابان گرفتم و به سمت روستایمان که در اطراف مشهد قرار دارد حرکت کردم. ضارب در ادامه اعترافاتش ادعا کرد: اما آن ها با من درگیر شدند و پدر آن پسر درحالی که من روی زمین افتاده بودم رویم قرار گرفت و قصد داشت اسلحه ام را بگیرد که گلوله شلیک شد.
 
گزارش خراسان حاکی است: در همین حال پیدا شدن یک مرمی خون آلود که به شیشه در ورودی ساختمان اصابت کرده بود، تحقیقات قضایی در این پرونده جنایی را وارد مرحله دیگری کرد چرا که بررسی های مقدماتی نشان می داد در اظهارات ضارب تناقضاتی وجود دارد. این گونه بود که قاضی «کاظم میرزایی» با صدور قرار بازداشت موقت، وی را روانه زندان کرد تا تحقیقات بیشتری از زوایای مختلف صورت گیرد.
 
همچنین به دستور قاضی ویژه قتل عمد، کارشناسان سلاح نیز باید نحوه و چگونگی شلیک گلوله توسط ضارب را بررسی و نتیجه آن را به مقام قضایی گزارش کنند. بنابراین گزارش، مادر دختر نیز که مورد بازجویی قرار گرفته بود طی اظهاراتش ادعا کرد: پسر مقتول عکس ها و تصاویر دخترمان را از گوشی تلفن همراه استخراج کرد و قصد داشت آن ها را پخش کند که من و پسرم برای اعتراض به این موضوع نزد خانواده اش رفتیم. بررسی های بیشتر در این باره ادامه دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  توئیت المیرا شریفی مقدم درباره قتل پدرش+عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx