راز سقوط دختر ۲۴ ساله از پشت بام خانه پسری که با او دوست بود

didi ghatar.com ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ یک دیدگاه ۲۲۶۷

ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه ۱۵ خرداد، بازپرس کشیک جنایی تهران از سقوط دختر جوانی در یکی از خیابان‌های محله مشیریه خبردارشد.

همزمان باشروع تحقیقات مشخص شد دختر جوان شب گذشته میهمان خانه پسر مورد علاقه‌اش بوده اما صبح روزحادثه به علت نامعلومی از طبقه سوم خانه قدیمی سقوط کرده و جان باخته است.
 
بنابراین سعید پس از بازداشت و برای بازجویی به شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شد. پسر ۲۴ ساله زمانی که در مقابل بازپرس محسن مدیرروستا ایستاد گفت: «حدود یک ماه قبل با میترا درشبکه‌های مجازی آشنا شدم و بعد ازآن شماره تلفن‌ها رد و بدل شد. دو هفته از این آشنایی مجازی می‌گذشت که با میترا قرارملاقات حضوری گذاشتم. اوکه دانشجو بود دریک شرکت خصوصی هم منشی‌گری می‌کرد. دوستی ما ادامه یافت تا اینکه میترا از مشکلات خود و خانواده‌اش گفت.
 
او خواستگار داشت و مادرش اصرار داشت که دخترش با همان پسر ازدواج کند. اما میترا مخالف این ازدواج بود. این رابطه ادامه داشت تا اینکه شنبه گذشته به دنبال میترا رفتم، او می‌خواست به خانه خاله‌اش برود. اما خاله‌اش خانه نبود. برای همین ما در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم. ساعتی از شب گذشته بود که تصمیم گرفتم میترا را به خانه خودمان ببرم. آن شب میترا نزد خواهرم ماند و فردا صبح باهم از خانه خارج شدیم و به سراغ یکی از دوستانش رفتیم. بعد از آن از میترا خواستم به خانه برگردد اما قبول نکرد و دوباره در خیابان‌ها چرخیدیم و درنهایت شب باز هم به خانه‌مان رفتیم و با خودم گفتم فردا هر طور که شده میترا را به خانه‌شان می‌برم. روز دوم حال میترا خوب نبود و زمانی که او را به خانه بردم بدتر شد و با خواهرم او را به درمانگاه بردیم و به او سرم زدند. ساعت حدود ۶ صبح دوشنبه بود که به خانه برگشتیم.
 
میترا به اتاق خواهرم رفت و من هم در پذیرایی دراز کشیدم. خسته بودم و بشدت خوابم می‌آمد.همان موقع میترا برای آب خوردن از اتاق خارج شد و لحظاتی بعد صدای خواهرم را شنیدم که می‌گفت میترا رفته پشت بام. خودم را با عجله به طبقه سوم رساندم اما دیر رسیدم چراکه او خودش را به پایین پرتاب کرده بود.
در ادامه پسر جوان آزاد شد و تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن علت حادثه همچنان ادامه دارد.
 
منبع: روزنامه ایران

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر +عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx