افشای راز ۳جنایت در پایتخت

lokomotive ghatar.com ۱۱ مهر ۱۳۹۶ دیدگاه ۵۵۳

در آخر هفته پایتخت معمای قتل ۳ مرد که در حادثه‌های جداگانه قربانی جنایت شده بودند، از سوی تیم جنایی فاش شد.


 
نخستین حادثه عصر پنجم مهرماه در منطقه مشیریه تهران رخ داد. آن روز همسایه‌ها صدای دعوا و درگیری از داخل خانه‌ای قدیمی شنیدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. طولی نکشید که مأموران کلانتری۱۶۹ مشیریه در محل حاضر شدند و پس از ورود به خانه قدیمی چشمشان به جسد غرق در خون مردی ۳۲ساله افتاد که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.
 
کمی آن طرف‌تر در راهروی خانه پیکر غرق در خون مردی جوان روی زمین افتاده بود که زنده بود و نفس می‌کشید. کنار او یک چاقو و یک قمه خون آلود بود که به‌نظر می‌رسید ۲جوان با استفاده از آنها به جان یکدیگر افتاده بودند. در چنین شرایطی جسد قربانی به پزشکی قانونی و پیکر خونین مرد زخمی که صاحبخانه بود به بیمارستان منتقل شد. او که به سختی صحبت می‌کرد در بازجویی‌های اولیه ادعا کرد که با مقتول اختلاف داشته و با هم درگیر شده‌اند. او هم‌اکنون تحت درمان قرار گرفته تا پس از بهبودی تحقیقات تکمیلی از وی صورت بگیرد.
 
فحاشی؛ انگیزه درگیری مرگبار
یک روز پس از این جنایت یعنی ساعت ۱۲:۲۳ ششم مهرماه گزارش دومین جنایت آخر هفته از طریق مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد به قاضی ویژه قتل اعلام شد. قربانی مردی ۳۰ساله و اهل افغانستان بود که بر اثر اصابت چاقو به قتل رسیده بود. آنطور که مشخص بود مرد جوان از ۳هفته قبل در بیمارستان بستری شده بود اما به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد.
 
به‌دنبال این حادثه تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که مقتول به همراه دوست و هموطن دیگرش در بیمارستان بستری شده است. دوست مقتول هم چاقو خورده اما زنده بود. همین کافی بود تا مأموران سراغ دوست مقتول بروند. وی در بازجویی‌ها گفت: من و مقتول کارگرهستیم و در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان کارگر شمالی کار می‌کنیم.
 
روز حادثه با یکی از هموطنانمان که در همان ساختمان کار می‌کرد درگیر شدیم. او فحاشی می‌کرد و مقتول با او بحثش شد. ناگهان مردی که مدام فحاشی می‌کرد دست به چاقو شد و هردوی ما را زخمی کرد. مقتول اما بعد از ۳هفته جان باخت ومن تحت عمل جراحی قرار گرفتم.پس از این حادثه، گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کرده‌اند.

 
جسدی در میان زباله ها

ساعت ۱۲:۴۵ ششم مهر ماه درست ۲۲دقیقه پس از گزارش دومین جنایت درحالی‌که کارآگاهان سرگرم تحقیق در ۲پرونده قبلی بودند، گزارش سومین جنایت به قاضی جنایی اعلام شد.پس از آن تیم تحقیق در محل حادثه که پشت بازار آهن در خیابان الغدیر بود حاضر شد. جسدی داخل گونی و میان زباله‌ها کشف شده بود.
 
آنطور که مشخص بود وی بر اثر خفگی جانش را از دست داده و ۳روز از مرگش می‌گذشت. کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند هویت قربانی را شناسایی کنند. او پسری ۲۵ساله و اهل افغانستان بود که در نزدیکی محل کشف جسد به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کرد.
 
هنوز کسی راز جنایت را نمی‌دانست تا اینکه کارآگاهان وقتی راهی محل زندگی مقتول شدند، پی بردند که ۲برادر وی دست به جنایت زده‌اند. ۲مرد افغان بازداشت شدند و در بازجویی‌ها اعتراف کردند که برادرشان را به‌خاطر انحرافات اخلاقی به قتل رسانده‌اند. یکی از آنها گفت: برادرمان در محل آبروی ما را برده بود. بارها به او تذکر دادیم که دست از این رفتارهایش بردارد اما بی‌فایده بود و او اهمیتی به حرف‌های ما نمی‌داد؛ برای همین نقشه قتل او را کشیدیم.
 
روز حادثه به بهانه صحبت، او را به داخل اتاقی کشاندیم و خفه‌اش کردیم. پس از آن جسد را داخل گونی سفیدی گذاشته و به محل جمع‌آوری زباله‌ها پشت بازار آهن انتقال دادیم. به گزارش همشهری، ۲برادر جنایتکار با دستور قاضی جنایی بازداشت شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  ویدیو/واکنش جنجالی محسن تنابنده: «پایتخت»ساخته نمی‌شود چون نظر مردم مهم نیست و «آقایان» نمی‌خواهند!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx