dallal roshangari.ir ۲۷ دی ۱۳۹۶ دیدگاه ۸۱۴

زوفیلیا، ازدواج با حیوانات (Zoophilia) یا حیوان‌بازی و حیوان‌خواهی که طی سال‌های اخیر انسان مدرن امروزی به آن مبتلا شده است. ازدواج با حیوانات؛ پدیده‌ای است در چارچوب مکتب لذت‌گرایی یا هدونیسم (Hedonism).

اختلال زوفیلیا همان تمایل جنسی و رابطه با حیوانات است فرد مبتلا به حیوان خواهی می تواند زن یا مرد باشد. در این انحراف جنسی شخص از رابطه با حیوان لذت می برد این امر در افرادی بیشتر دیده می شود که زندگی او بیشتر با حیوانات بوده است . (بررسی ها نشان داده که افرادی که در روستا ها زندگی می کنند بیشتر به این انحراف کشیده می شوند )

علت اختلال زوفیلیا
با مطالعه پرونده های افراد با اختلال زوفیلیا مشخص شده است که این افراد کودکی خود را با مشکلاتی مانند تنبیه بدنی فراوان ، تحقیر شدن و ضرب و شتم از سوی برادران بزرگتر ، شاهد خشونت های خانگی از قبیل کتک زدن مادر از سوی پدر و هچنین مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند .

  سردار آزمون و سگش در پرواز اختصاصی

درمان این اختلال فقط با مراجعه به روانپزشک امکان پذیر است.

برخی از کشورهای اروپایی در راستای هدونیسم یا لذت‌گرایی قبول کرده‌اند که برای رسیدن به لذت جنسی می‌توان از هر چیزی استفاده کرد اما اکنون وزیر غذا و کشاورزی دانمارک اعلام کرده است که این کشور در حال طراحی قانونی برای تبعید کسانی است که رابطه جنسی با حیوانات دارند. این لایحه مدت زمانی بسیار طولانی در انتظار تصویب بود.

برای مشاهده ویدیویی در رابطه با زوفیلیا روی عنوان کلیک کنید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx