ماجرای ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده + فیلم لو رفته

baran ghatar.com ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ دیدگاه ۴۱۴۹

ترلان پروانه، بازیگر و فرشاد احمد زاده، بازیکن پرسپولیس رابطه عاشقانه ای را با هم شروع کردند، این رابطه حالا با لو رفتن فیلمی از این دو قابل تکذیب هم نیست.


ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزادهفرشاد احمدزاده که در یکی از برنامه های ویژه نوروزی به صورت رسمی گفته بود در سال ۹۷ ازدواج می کند امروز همراه با ترلان پروانه دیده شد و این ویدئو منتشر شده شاید مهر تائیدی بر حرف های این بازیکن باشد. فیلم زیر لحظه خروج این دو سلبیریتی از یک مرکز تجاری است:
 
 
 



در عکس سلفی سرخپوشان هم نشان می دهد که در دست چپ فرشاد، حلقه ازدواج قرار گرفته و این یعنی تازه داماد فوتبال ایران، بازیکن شماره ۱۰ پرسپولیس است.
 
ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

اگر چه که صحت و سقم این تصویر همچنان تایید نشده است اما با توجه به صحبت های احمدزاده در یک ویژه برنامه نوروزی که خبر از ازدواجش در سال ۹۷ داده بود حالا باید منتظر ماند و دید که واقعا ازدواج این دو به طور رسمی تایید می شود یا خیر؟
 
هنوز هیچ گونه واکنشی از دو طرف نسبت به این خبر منتشر نشده است و باید منتظر واکنش ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده به این ویدئو و تصاویر باشیم. البته با لو رفتن این فیلم هر دو بازیگر و بازیکن مورد اشاره کامنت ها خود را بستند.
 
قبل از این هم اخباری از ارتباط ترلان پروانه و سعید عزت اللهی دیگر بازیکن تیم ملی که لژیونر هم است به گوش می رسید، که بعدها طبق اعلام سعید عدم تفاهم باعث جدایی آنها شد
 
بیوگرافی ترلان پروانه
ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز، بازیگر است. در حال تحصیل رشته گرافیک است، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.
 
بیوگرافی فرشاد احمدزاده
فرشاد احمدزاده متولد ۱ مهر ۱۳۷۱ در ارومیه، بازیکن فوتبال است. دانشجوی لیسانس رشته فیزیولوژی ورزشی دانشگاه آزاد می باشد، یک برادر بزرگ تر از خود بنام فرشید دارد که دکترای دامپزشکی دارد. وی سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  مهاجم جوانی که استقلال و پرسپولیس او را می‌خواهند +عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx