علی پروین به استیلی: ببین حمید! مدیرفنی یعنی کشک!

lokomotive ghatar.com ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ دیدگاه ۶۷۹

علی پروین به حمید استیلی توصیه کرده است، حواسش باشد برایش مسئولیت مدیرفنی در نظر نگرفته باشند.

حمید استیلی بعد از انتخاب به عنوان مدیر تیم ملی امید ایران ، در یکی از نخستین تماس هایش با علی پروین تماس گرفته و از او رخصت گرفته است. در این تماس البته علی پروین توصیه جالبی به شاگرد سوگلی اش داشته. شاگردی که وقتی به پرسپولیس برگرداندش ، پیراهن شماره هفتش را از تالار افتخارات تیم در آورد و به او داد!

علی پروین در این تماس به استیلی گفته:«حمید من که آخرش نفهمیدم چی شد. ولی تاج یک بار گفت مدیرفنی . بعدش گفت مدیر تیم . یادت باشه مدیرفنی نشی که مدیرفنی یعنی کشک!»

این جمله تاریخی علی پروین درباره پست مدیریت فنی ، سال هاست که به یک متر در فوتبال ایران بدل شده است و بعد از حضورش در این سمت در پرسپولیس ، به هیچ کس توصیه حضور در سمت مدیرفنی تیم را نمی کند.

البته استیلی با انتخاب اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال مدیر تیم ملی امید ایران شده است. سمتی که در همه جای دنیا رایج است و مثلا الیور بیرهوف سرشناس مدیر تیم فوتبال آلمان است.

استیلی مسئولیت دارد تا در تعامل با باشگاه ها بتواند برای بازی های حساس زیر ۲۳ سال در جاکارتای اندونزی و مسابقات امیدهای المپیک که از شهریورماه آغاز می شود ، تیم ملی ایران را آماده کند.

او باید مسائل مدیریتی تیم از خروجی بازیکنان ، گرفتن یار از باشگاه ها و موارد مختلف از این دست را بر عهده داشته باشد و در تعامل با فدراسیون فوتبال بتواند نیازهای تیم را فراهم کند. سرمربی امیدها تا چند روز آینده معرفی می شود .

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx