هدیه یک پسر به دوست دخترش، جنایت او را لو داد

didi ghatar.com ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۵۸۴

نوشت:پسر جوانی که با همدستی دوپسر دیگر هنگام سرقت کیف و موبایل یک زن در بهشت زهرا باعث مرگ وی شده بودند صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

رسیدگی به این پرونده از ۲۸فروردین سال ۹۳ با مرگ زن ۵۰ساله‌ای در پی حمله دزدان کیف قاپ آغاز شد. کارآگاهان جنایی در جریان تحقیقات دریافتند این زن هنگامی که بر سر مزار یکی از بستگانشان به بهشت زهرا رفته بود مورد حمله چند سارق جوان قرار گرفته و با ضربه‌ای که دزدان بر سرش وارد کردند تا کیف و موبایلش را بدزدند کشته شده است.

مدتی گذشت تا اینکه گوشی به سرقت رفته مقتول روشن شد و کارآگاهان باردیابی این گوشی توانستند به سرنخ مهمی دست یابند. گوشی تلفن در اختیار دختر جوانی به نام ملیسا بود که خیلی زود بازداشت شد. وی در جریان بازجویی گفت: این گوشی را دوست پسرم به نام حمید به من هدیه داده است.

بدین ترتیب حمید دستگیر شد و طولی نکشید که دو همدستش هم بازداشت شدند در ادامه تحقیق مشخص شد حمید ودوستانش با پرسه زنی در بهشت زهرا اموال مردم را به سرقت می‌بردند که دراین میان سه شاکی دیگر نیز پیدا شدند و این متهمان را شناسایی کردند. سرانجام حمید ودو دوستش به اتهام قتل عمد زن ۵۰ساله بازداشت شدند وصبح دیروز برای محاکمه به شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ انتقال یافتند.در آغاز جلسه چند تن از اولیای دم مقتول خواستار قصاص عاملان قتل شدند اما قرار شد فرزندانش که در خارج از کشور و در انگلیس اقامت دارند به صورت غیابی به طرح شکایت خود اقدام کنند.
در ادامه حمید متهم ردیف اول پای میز محاکمه ایستاد ودر دفاع از خود منکر سرقت شد ودر باره کشف گوشی زن فوت شده گفت دوست دخترم این گوشی را از زیر صندلی یک اتوبوس پیدا کرده است و دیگر متهمان هم منکر سرقت و ارتکاب جنایت شدند و اتهامشان را رد کردند.
سپس قضات دادگاه با توجه به اینکه عده‌ای از اولیای دم در دادگاه حضور نداشتند جلسه رسیدگی به این پرونده را به زمان دیگری موکول کردند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  هدیه خاص اردوغان به علی‌اف !عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx