قرار نوعروس بی حیا با پسر جوان لو رفت / از ۱۴ سالگی با نادر بودم!

lokomotive ghatar.com ۳۱ تیر ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۴۸۸

دوست دارم زمان به عقب برگردد تا بتوانم با خانواده ام مشورت کنم و راه درست را در پیش بگیرم با اشتباهی که مرتکب شدم دیگر از چشم نامزدم افتادم و...

دختر ۱۶ ساله درحالی که اشک می ریخت و به دستبندهای گره خورده بر دستانش خیره مانده بود، به کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: در کلاس دوم دبیرستان مشغول تحصیل بودم که روزی در مسیر مدرسه با پسری آشنا شدم.

من هم که تحت تاثیر حرف های پوچ و بی اساس خواهر و مادر شکور قرار گرفته بودم نادر را به فراموشی سپردم و پای سفره عقد نشستم. همسرم دو سال از من بزرگ تر بود و هنوز اخلاق و رفتار همسرداری در وجودش پرورش نیافته بود من هم که در افکار و هیجانات نوجوانی به سر می بردم نتوانستم ارتباط خوبی با همسرم برقرار کنم و او را از صمیم قلب دوست داشته باشم این گونه بود که خیلی زود روابط ما سرد و بی‌روح شد و دوباره بعد از پنج ماه به سراغ نادر رفتم چرا که با همان هیجانات احمقانه دوران نوجوانی، احساس می‌کردم او حالا قدر مرا می داند و من در کنار او به خوشبختی نزدیک تر می شوم. آن قدر مغرور و خودخواه شده بودم که به نظر و مشورت خانواده ام توجهی نداشتم و خودم تصمیم می گرفتم. ارتباط تلفنی من و نادر آغاز شده بود درحالی که من همسر داشتم در واقع راهم را گم کرده بودم و از روی نادانی قدم در بی راهه گذاشتم.

  قتل عروس ۲۲ ساله ایلامی توسط پدر شوهرش

من و نادر در یک پارک، قرار ملاقات حضوری گذاشتیم و به همین دلیل از رفتن به مهمانی که خانواده همسرم من را دعوت کرده بودند سرباز زدم و با طرح نقشه ای از خانه پدرم فرار کردم و به پارک رفتم.

چند دقیقه ای از دیدارمان نگذشته بود که با نیروهای انتظامی روبه رو شدم و حلقه‌های قانون بر دستانم گره خورد. در بین راه بود که متوجه شدم خواهر شوهرم و همسرش در تعقیبم بودند و با دیدن من و نادر با پلیس تماس گرفتند. در کلانتری دوست داشتم زمین مرا ببلعد تا چشمم به خانواده خودم و همسرم نیفتد از خجالت سرم را پایین انداخته بودم با این که هیچ علاقه ای به همسرم ندارم ولی از ابتدا باید این موضوع را به خانواده ام می گفتم و با صلاحدید آن ها تصمیم درستی می گرفتم تا …

  نقشه عروس خائن برای جوان نخبه دانشگاه تهران

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری

خراسان رضوی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx