طناب دار دور گردن اعدامی انداخته شد اما او زنده ماند!

lokomotive ghatar.com ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۰۴۹

این فرد ۱۱ سال پیش مقتول را در یکی از روستاهای جیرفت به قتل رسانده بود.

حسین مشایخی رئیس ستاد سیره رضوی جنوب استان کرمان امروز در جیرفت اظهار داشت: صبح امروز با حضور پرچم بارگاه امام رضا (ع) و خدام رضوی در زندان جیرفت اولیای دم به حرمت پرچم بارگاه رضوی از قصاص صرف نظر و مانع از اعدام شدند.

وی بیان کرد: این فرد ۱۱ سال پیش مقتول را در یکی از روستاهای جیرفت به قتل رسانده بود که پس از گذشت این مدت و صادر شدن رای اعدام قرار بود بامداد امروز این حکم به اجرا درآید که با حضور خادمان آستان قدس رضوی و صحبت و رایزنی از شب گذشته خانواده به بخشش رضایت دادند.

مشایخی گفت: بامداد امروز در بالای چوبه دار اولیای دم با اعلام بخشش قاتل در کنار پرچم بارگاه رضوی صحنه‌ای را به نمایش گذاشتند که نشان از عشق و ارادت به این امام رئوف دارد.

  ماجرای زنده بودن روح الله زم و پناهنده شدن با هویت جعلی چیست؟/ عکس

رئیس ستاد سیره رضوی جنوب استان کرمان بیان کرد: اولیای دم با این کار از خانواده و فرد قاتل خواستند تا با وقف همه اموال و دارایی‌های خود به نام امام رضا (ع) سبب آزادی دوباره از بند زندان شود.

مشایخی تصریح کرد: همه افراد باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که ظلم در حق دیگران و گرفتن حق زندگی تاوان بزرگی دارد که مطالبه این حق قانونی و قصاص حق قانونی بازماندگان است. وی ورود پرچم متبرک آستان امام مهربانی امام رضا (ع) به شهرستان جیرفت را سبب خیرات و برکات زیادی دانست و افزود: امروز با حضور خدام رضوی در جنوب کرمان عطر و بوی رضوی طنین‌انداز شده و عشاق کوی دوست در کنار پرچم رضوی عطر حضور در آن آستان را احساس می کنند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  ماجرای زنده بودن روح الله زم و پناهنده شدن با هویت جعلی چیست؟/ عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx