قرار وحشتناک ناهید با ۲ پسر دانشجو در غرب تهران

dell ghatar.com ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۱۷۰

پسرجوان که در جدال خیابانی بر سر دختر دانشجو اقدام به اسیدپاشی کرده بود پس از جلب رضایت شاکیان خصوصی دیروز با حکم قضایی به ۳ سال و نیم زندان محکوم شد.

اسیدپاشی عصر بیست و یکم تیرماه سال ۹۶ در خیابان استاد معین رقم خورد و دو پسرعمو که از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. در بررسی ها روشن شد عاملان اسیدپاشی دایی و خواهرزاده بودند که از محل گریخته اند.
 
پیام و هومن بازداشت شدند و به جدال خیابانی با دو پسرعمو بر سر دختر دانشجو اعتراف کردند.آنها در حالی در شعبه ۱۱دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند که توانستند رضایت دو شاکی پرونده را جلب کنند.
 
در آن جلسه پیام ۲۰ ساله که با قرار وثیقه آزاد بود گفت: من دانشجوی رشته تربیت بدنی بودم. چندماه قبل از این ماجرا با یکی از همکلاسی هایم به نام ناهید آشنا شدم. رابطه دوستانه ما با هم ادامه داشت اما پس از مدتی تصمیم گرفتم رابطه ام را با ناهید تمام کند.
 
وی ادامه داد: من و خواهرزاده ام هومن برای نظافت خانه خواهرم که به تازگی اسباب کشی کرده بود ۳گالن اسید خریدیم و در ماشین گذاشتیم. در حال رفتن به خانه خواهرم بودیم که ناهید با من تماس گرفت و از من خواست تا برای آخرین بار با او ملاقات کنم. من هم پذیرفتم. من و خواهرزاده ام سر خیابان استاد معین منتظر ناهید شدیم. من برای خرید آب معدنی از ماشین پیاده شده بودم که متوجه شدم یک نفر با موبایلم تماس گرفته و چون هومن موبایلم را پاسخ داده در حال فحاشی به اوست.
 
مرد ناشناس از اینکه مزاحم دخترخاله اش ناهید شده ایم از ما گلایه داشت. من که از این ماجرا شوکه شده بودم خودم را به برادرزاده ام رساندم اما همان موقع دو پسر قوی هیکل به سمت ماشین آمدند. آنها چاقو و گاز اشک آور در دست داشتند. من برای دفاع از خودم و خواهرزاده ام لوله پولیکایی را که در ماشین داشتم برداشتم ولی چون خواهرزاده ام چیزی برای دفاع نداشت یکی از گالن های اسید را باز کرد و به سمت آنها پاشید.
 
هومن ۱۹ ساله نیز گفت: من و دایی ام از نقشه دختر جوان بی اطلاع بودیم به همین خاطر سر خیابان منتظر او ماندیم. ولی او دو پسر جوان را فرستاده بود تا ما را ادب کنند. من برای ترساندن پسران جوان یکی از گالن های اسید را به طرفشان پاشیدم. اما همان موقع خودم هم ترسیدم و پشیمان شدم.به همین خاطر مقداری از اسید روی دستانم ریخت.من واقعا قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم .من و دایی ام با سختی زیاد توانستیم رضایت شاکی های خصوصی را جلب کنیم به همین خاطر حالا از قضات دادگاه تقاضای تخفیف در مجازات را داریم.
 
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام دیروز پیام را از اتهام اسیدپاشی تبرئه و هومن را به ۳سال و نیم زندان محکوم کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  تصویر/اسیدپاشی به زنان در شهرک مریم شهریار

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx