عاقبت جواب بله دختر تبریزی برای صیغه شدن

dell ghatar.com ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۳۴۲

دختر ۱۹ ساله تبریزی برای جوانان نقشه عجیبی کشیده بود. او در تلگرام پیام صیغه شدن می داد و پس از جلب رضایت مشتریان آنان را سرکیسه می کرد.


این دختر دانشجو که با طراحی روبات مجازی «صیغه یاب» به حساب‌های بانکی بیش از ۱۰۰ کاربر دسترسی پیدا کرده و میلیون‌ها تومان به جیب زده بود، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
 
رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی در دادسرای عمومی و انقلاب کرج شروع شد. شاکی به بازپرس گفت: «فردی ناشناس به‌ صورت اینترنتی ۵۲۰ هزار تومان از حسابم برداشت کرده اما هیچ ردی از او ندارم.»
 
با شکایت این مرد، پرونده برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس «فتا»ی شهرستان فردیس قرار گرفت و کارآگاهان با شناسایی صاحب حسابی که از شاکی برداشت غیرمجاز کرده بود، مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال موجودی حسابش را مسدود کردند. همچنین بررسی‌های فنی و تخصصی نشان داد شاکی مدتی قبل، از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برای فعال‌سازی روباتی به نام «صیغه یاب»، ۲ هزار تومان به‌صورت مجازی پرداخت کرده است.
 
در ادامه مشخص شد درگاه اینترنتی پرداخت پول، متعلق به یک دختر دانشجوی ساکن تبریز است. به این ترتیب با هماهنگی‌های قضایی و همکاری پدر دختر، متهم دستگیر شد. او که ابتدا منکر کلاهبرداری‌های مجازی بود وقتی با مدارک و مستندات پلیسی روبه‌رو شد به جرم خود اعترف کرد.
 
«مدتی قبل با طراحی یک روبات در تلگرام و تبلیغ گسترده آن در کانال‌های تلگرامی اقدام به سرقت اطلاعات حساب‌های قربانیان کرده و از طریق درگاه USSD پول‌های سرقتی را خارج کردم.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  آمار کشته‌های انفجار مهیب در تبریز افزایش یافت

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx