خودکشی عجیب دختر ۱۲ ساله تهرانی به‌خاطر گردن‌بند هری پاتر

lokomotive ghatar.com ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۰۷۳

دختربچه ۱۲ ساله ای که یک زنجیر طلا را در یکی از سایت های اینترنتی نشان کرده بود طی یک مجادله لفظی با خانواده‌اش خود را دار زد.

طی اظهارات خانواده این دختر نوجوان مشخص شد که شب گذشته این دختر کوچولو یک زنجیر طلا را در یک سایت اینترنتی می بیند که به نظرش زیبا جلوه می کند.

او در ادامه از پدر و مادر خود می‌خواهد تا این زنجیر طلا را برایش خریداری کنند اما خانواده با گفتن این موضوع که پول لازم برای خرید این زنجیر طلا را ندارند از موضوع سرباز می زنند.

در انتهای این ماجرا، کار به مجادله لفظی شدید می کشد و دختر نوجوان از پدر و مادر خود که او را به صورت لفظی مورد شماتت قرار داده بودند قهر می کند و به اتاق خود پناه می برد و در را به روی همه قفل می کند.

براساس این گزارش، این دختر نوجوان روسری خودش را به دستگیره در طبقه بالای کمد دیواری گره می زند و سمت دیگر را به صورت حلقه در می آورد و گره می زند و صندلی ای که زیر پای خود برای رسیدن به طبقه بالای کمد دیواری قرار داده بود را پرتاب کرده و خودش را حلق آویز می کند.

افراد خانواده نیز صبح امروز وقتی از خواب بیدار می شوند با توجه به عدم حضور دخترشان در خانه به اتاق او مراجعه می کنند که متوجه می شوند دخترشان در را قفل کرده و هیچ صدایی نیز نمی دهد و در ادامه پدر خانواده با شکاندن در به داخل اتاق رفته و با جسد حلق آویز دخترش روبرو می شود.

با دستور بازپرس جنایی تهران جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی ارسال شد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx