ironi okarmano.com ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۱

موفقیت مالی ، مساله ای که خیلی از افراد به شدت دنبال آن هستند ، اما راه و رسم این موارد و به دست آوردن موفقیت مالی دقیقا چی هست ؟ آیا رازهای پنهانی است که بعضی ها می دانند و بعضی ها اطلاع ندارند ؟ توی این مقاله سعی می کنیم یک تعریف درست از این مساله قرار داده بشود .
بعضی افراد موفقیت مالی را به این معنا تعبیر می کنند که هرآنچه در هر لحظه ای اختیار کردند ، خرید کنند ، آنقدر ثروت داشته باشند که به راحتی بتوانند به تمام خواسته های مالی خود برسند ، همه معانی بالا صحیح است ولی یک از تعاریف صحیح که وحود دارد این است که برای بعضی ها موفقیت مالی بین کمتر و بیشتر خلاصه می شود ، شاید گیج شوید و بگویید یعنی چه ؟

  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

در ابندا این موضوع را بگم که موفقیت مالی همه چیز در مورد تعادل ، چشم انداز ،دانش، ارزش ها و چگونگی تعریف شما برای شاد بودن خود شما مهم است ، حال در مورد مساله بیشترو کمتر توضیح دهم ، برای بعضی ها عمل و اقدامات بیشتر بیشتری برای جذب و ساخت ثروت ، سرمایه گذاری بیشتر و کار و تلاش بیشتر است و برای بعضی ها بدهی کمتر ، استرس کمتر ، عوارض کمت ، درگیری و کار کمتر است ، البته اولین کاری که باید بکنید ببینید که شما جز کدام سطح هستید چون این موضوع در آینده که به موفقیت مالی رسیدید تاثیر زیادی توی نحوه سرمایه گذاری و کار کردن شما خواهد داشت .

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx