با هتل‌های لوکس باکو آشنا شوید

lokomotive ghatar.com ۰۵ مهر ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۶۴

هتل‌های لوکس باکو، روزی تنها به مدیران تجاری و تاجران ثروتمند نفت خدمات‌رسانی می‌کردند؛ اما با رشد اخیر صنعت گردشگری و افزایش پروازها به باکو، بسیاری از توریست‌ها به دنبال سفر به پایتخت آذربایجان هستند. فلایتیو نگاهی به برخی از بهترین هتل‌های لوکس باکو انداخته است.


هتل چهارفصل
هتل چهارفصل که در منطقه لوکس شهر واقع شده، در نزدیکی شهر قدیمی، بلوار باکو و ایستگاه راه‌آهن قرار دارد. اتاق‌های بزرگ این هتل به زیبایی تزئین شده‌اند و بالکن‌های هر اتاق نمایی زیبا از دریای مازندران و شهر قدیمی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. هتل چهارفصل همچنین دارای دو رستوران در کلاس جهانی، یک استخر با سقف شیشه‌ای، یک اسپای پنت هاوس و سالن بدن‌سازی، حمام‌های ترکی و سالن رقص باله است. این هتل لوکس در باکو خدماتی بی‌نظیر در مکانی بی‌مانند را به مسافران خود عرضه می‌کند. برای خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل خارجی و خرید بلیط قطار از خدمات فلایتیو استفاده کنید.
 
هتل ماریوت
هتل ماریوت در قلب مرکز شهر و مجاورت میدان آزادلیق در نزدیکی پیست شهری مسابقات فرمول یک واقع شده است. فروشگاه‌های خرید با کلاس جهانی در نزدیکی این هتل قرار دارند. این هتل لوکس و باشکوه در باکو دارای مجموعا ۲۴۳ اتاق تجملی، خانوادگی و سوئیت با چشم‌اندازی از دریای مازندران و آسمان شهر است. طراحی داخلی هوشمندانه هر اتاق باعث شده است که از حداکثر نور طبیعی برای روشنایی استفاده شود. امکانات هتل ماریوت باکو بی‌نظیر است و ۵ رستوران، یک اسپا و سالن بدن‌سازی و بزرگ‌ترین سالن رقص باله شهر را دارد.
 
هتل Fairmont | برج‌های آتش
آیا به دنبال اقامت در هتلی لوکس در داخل برج‌های آتش باکو هستید؟ هتل Fairmont گزینه‌ای ایده آل برای شماست. این هتل با مجموع ۳۱۸ اتاق و ۱۹ آپارتمان با طراحی ساده، نهایت راحتی را برای شما فراهم می‌آورد؛ اما نکته بارز این هتل لوکس در باکو وجود پنجره‌های سراسری در هر اتاق و چشم‌اندازی ابدی به سوی شهر قدیمی باکو و دریای مازندران است. رستوران Fairmont’s Le Bistro نیز در طبقه نوزدهم به مشتریان خود منویی از خوراکی‌های بین‌المللی پیشنهاد می‌کند.
 
هتل Landmark
هتل Landmark در خیابان نظامی درون ساختمانی باشکوه واقع شده و مجموعا دارای ۹۹ اتاق است. هر اتاق دکوراسیونی با رنگ‌های خاکی و هنر معاصر برای خلق فضایی متفاوت دارد. سرویس‌های بهداشتی این هتل کاملا متفاوت هستند؛ توالت‌های ژاپنی، وان‌های حمام و دوش‌های ایستاده نمایی رو به چشم‌انداز شهر دارند. میهمانان می‌توانند به تماشای شهر نورانی باکو در هنگام شب از یکی از ۶ رستوران هتل، فضاهای عمومی بزرگ یا اتاق‌های راحت خود بنشینند. یکی از مزیت‌های این هتل، زمان‌های ورود و خروج قابل‌تغییر بدون پرداخت هزینه اضافی است. مدیران اقتصادی و گردشگران معمولی به این هتل لوکس در باکو نمره خوبی می‌دهند.
 
Excelsior Hotel & Spa
اگر به دنبال هتلی لوکس و مقرون‌به‌صرفه در نزدیکی مرکز شهر باکو هستید، نگاهی به هتل Excelsior بیندازید. طراحی داخلی این هتل ترکیبی از سبک‌های معاصر با مبلمانی کلاسیک برای خلق فضایی از اشرافیت مدرن و قدیمی است. این هتل که در میان مسافران تجاری محبوب بوده و هر روز به تعداد توریست‌های آن نیز افزوده می‌شود، در منطقه‌ای ایده آل در نزدیکی مراکز خرید و تجاری قرار دارد. استخر روباز هتل به ما حس بودن در یک ساحل زیبا به جای بودن در یک استخر شهری را می‌دهد. به‌علاوه میهمانان می‌توانند از خدمات عالی اسپا نیز استفاده کنند. Excelsior در مقایسه با دیگر هتل‌های لوکس باکو، قیمت‌های مناسب‌تری برای گردشگران معمولی دارد.
 
هتل شرایتون
گاهی اوقات تاخیر در حرکت هواپیماها باعث می‌شود تا در یک هتل فرودگاهی اقامت داشته باشیم. هتل فرودگاهی شرایتون در باکو خدماتی ایده آل به مسافران ارائه می‌کند. این هتل تنها چند دقیقه تا سالن پرواز فرودگاه فاصله داشته و ۲۵ دقیقه از مرکز شهر و ۱۰ دقیقه از ساحل دور است. میهمانان می‌توانند از استخرهای داخلی و روباز هتل نهایت لذت را برده و به اسپا و سالن بدن‌سازی، رستوران‌ها، کافه‌ها و فضای استراحت و همچنین یک سرویس حمل‌ونقل رایگان به فرودگاه دسترسی داشته باشند. خدمات ویژه و همچنین راننده اختصاصی برای جابجایی مسافران، از دیگر امکانات هتل شرایتون باکو است.
 
هتل Pullman
این هتل در غرب شهر باکو و محله‌ای ساکت واقع شده و از مسافران خود در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی بزرگ پذیرایی می‌کند. هتل Pullman مجهز به ۴ استخر شنا و یک پارک آبی در کنار مراکز تفریحی، رستوران‌های داخلی، اتاق‌های کنفرانس و یک سالن رقص باله است. این هتل که زمانی محل اقامت تجار بود، حالا مسافرانی را که به دنبال تفریح در محیطی آرام و به دور از هیاهوی شهری هستند، به خود جذب می‌کند

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  شیطنت جدید دولت باکو علیه ایران +عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx