اختلافات میان عوامل سریال «دلدادگان»/ کنایه شاهرخ استخری به پانته‌آ بهرام

baran ghatar.com ۰۴ آبان ۱۳۹۷ دیدگاه ۲۸۰۷

در حالیکه پایان سریال «دلدادگان» با انتقادات زیادی در فضای مجازی مواجه شده، عوامل سریال نیز با انتقاد کردن از هم تقصیر را بر گردن هم می‌اندازند.


پس از انتقاد پانته‌آ بهرام از تلویزیون، منوچهر هادی نیز از بهرام انتقاد کرد تا مشخص شود اختلافات میان عوامل سریال جدی‌تر از این حرفاست.

حالا شاهرخ استخری که نقش هاتف را بازی می‌کرد با کنایه خطاب به پانته‌آ بهرام نوشت: «ارغوان نباید تیر میخورد ،خانم بهرام نازنین درست میگن ، یه سه تا نقطه هم آخر جملشون گذاشتن که اگه اجازه بدین یکى از اون نقطه ها رو هم من بگم، بله قرار بود افسانه توسط هاتف کشته بشه ولى ٢ تا صداى شلیک شنیده میشد که یکیش گلوله نا قابلى بود که افسانه به هاتف میزد.. قضاوت نمیکنم شمارو خانم بهرام ، اى کاش میموندین و همه ى تیم با هم پایان بهترى رو براى سریالى که مردم دوست داشتن رقم میزدیم، احساس کردم مردم حق دارن بدونن این پایان، سلیقه تیم دلدادگان و حتى سازمان صدا و سیما نبود.»

  فریدون جیرانی به یکتاناصر: دیگر در فیلم‌های شوهرت بازی نکن

در حالیکه تمام کشورها با سرمایه‌گذاری بر روی سریال‌هایشان به دنبال مخاطب جهانی هستند، سازندگان سریال‌های ایرانی با اختلافات بچگانه نمی‌توانند مخاطب ایرانی را راضی نگه دارند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx