نقد تبلیغات پاپ اپ و مزایا و معایب آن

dell ghatar.com ۲۶ آبان ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۵۲

با توجه به اهمیت بسیار زیاد و غیر قابل انکار تبلیغات، تصمیم گرفته ایم در این مطلب یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی برای وبسایت های اینترنتی را مورد بررسی قرار داده و در نهایت یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده این نوع از تبلیغات را معرفی کنیم.


رپورتاژ آگهی:
 
تبلیغات پاپ آپ از همان سال ها اول روی کار آمدن، طرفداران بسیار زیادی به دست آوردند. در این شیوه از تبلیغات شما به سایت پر بازدیدی مراجعه کرده و به طور اتفاقی سایت دیگری نیز در یک تب جدا برایتان باز خواهد شد. این صفحه جدید باز شده پاپ آپ نامید می شود.
 
این روش از تبلیغات بر روی یکی از مهم ترین ویژگی های سایت ها برای کسب رتبه بهتر در الکسا، یعنی افزایش بازدید وبسایت تمرکز دارد. تفاوت بسیار زیاد است بین وبسایتی که در طول روز فقط ۱۰۰ نفر بازدید کننده داشته باشد و وبسایت دیگری که در همان روز هزاران بازدید ثبت کرده است. شما هم جای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو باشید مسلما سایت دوم را ترجیه داده و به کاربران بیشتری این سایت را پیشنهاد می کنید. پاپ آپ ابداع شده است تا جایگاه بهتری برای وبسایت شما فراهم کند و پیشرفت بیشتری را در قبال این تبلیغات احساس کنید.
 

تبلیغات پاپ آپ

 
اما تمامی این کارها مانند تبلیغات کلیکی، تبلیغات پاپ آپ، بالا بردن بازدید سایت، کسب رتبه بهتر در الکسا، استفاده از ریپورتاژ آگهی، تبلیغات در سایت های پر بازدید، تبلیغات به شیوه ارسال ایمیل، بک لینک گرفتن از سایر سایت های برتر و تمامی روش های دیگر فقط یک هدف را برای شما دنبال می کنند، درآمدزایی سایت و کسب درآمد بیشتر در قبال فعالیت های مجازی و اینترنتی هدفی است که بیشتر وب مستران برای برتری سایت خود نسبت به دیگران دنبال می کنند. این کارها آن قدر هیجان انگیز است که با دریافت یک بازخورد مناسب بیش از پیش به آن ها علاقه مند می شوید.
 
وبسایت رسمی پاپ آپ می از آن دسته از سایت های کاربردی می باشد که شما با هر میزان دانش و توانایی در مدیریت وبسایت های کوچک یا بزرگ در نهایت به آن نیازمند خواهید شد. خدمت اصلی این سایت ارائه تبلیغات پاپ آپ با کیفیت بالا می باشد. اکثر همکاران پاپ آپ می و کسانی که از این سایت برای تبلیغات خود کمک گرفته اند یک ویژگی مشترک را برای پاپ آپ می نام می برند و آن هم چیزی نیست جز مسئولیت پذیری این سایت و ارائه خدمات خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن. دیگر نیازی به گفتن نیست که فاکتور زمان در این دوره از تکامل تکنولوژی مهم ترین ویژگی ممکن است.
 
تبلیغات پاپ آپ

 
با ورود به سایت رسمی پاپ آپ می، می توانید با ویژگی های این شیوه از تبلیغات به صورت کامل و عملی آشنا شوید. در این سایت پاسخ سوالات مبهم خود را از طریق پشتیبانان فعال پاپ آپ می دریافت کنید و در نهایت با خیالی آسوده برای سفارش پاپ آپ وبسایت خود اقدام نمایید. پس از سفارش تبلیغ مورد نظر خود باید به صورت مرتب ماهانه یا هفتگی تاثیرات این تبلیغات را بر روی وبسایت خود بررسی کنید. اگر خودتان توانایی لازم را دارید که می توانید این بررسی ها را انجام دهید ولی اگر نسبت به این موضوع بی اطلاع هستید، حتما از افراد متخصص برای آنالیز و تحلیل این تاثیرات کمک بگیرید. همچنین با ورود به پنل کاربری خود در سایت پاپ آپ می، قسمتی برای بررسی عملکرد این تبلیغات و سابقه خدمات خریداری شده خودتان در اختیار خواهید داشت که می توانید اطلاعات بسیار مفیدی در این باره از طریق سوابق موجود به دست آورید.
 
پاپ آپ می برای تبلیغات شما از بهترین وبسایت های موجود کمک می گیرد و در اصل می توانید با خیالی آسوده به این تیم متخصص اعتماد کنید. تبلیغات سایت شما در وبسایت هایی قرار می گیرد که هم بیشترین بازدهی ممکن را برای شما به ارمغان آورد و هم تا حد امکان به موضوع خدمات و کسب و کار شما نزدیک باشد. همین دو ویژگی باعث شده است مشتریان این سایت محبوب پس از سال ها نیز تمایل به ادامه همکاری با این تیم متخصص داشته باشند. پاپ آپ می مسیر کاملا همواری برای شما و کسب و کارتان فراهم خواهد کرد که بتوانید با آسودگی خاطر بر دیگر بخش های کسب و کار خود تمرکز کنید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx