پاپ اپ و چگونگی انتخاب بهترین نوع تبلیغات پاپ اپ

lokomotive ghatar.com ۰۱ آذر ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۳۷

با تمام تبلیغات جدیدی که این روزها در فضای اینترنتی مشاهده می کنیم، باز هم شاهد این مسئله هستیم که وب مستران با تجربه، شیوه های قدیمی تبلیغات را بیشتر از سایر شیوه های جدید دنبال کرده و از همان شیوه های قدیمی و محبوبشان را برای وبسایت های خود انتخاب می کنند.


رپورتاژ آگهی:
 
شاید به همین دلیل است که خرید پاپ آپ نه تنها نسبت به قبل کمتر نشده است، بلکه شاهد آن هستیم که این تبلیغات روز به روز در حال افزایش هستند. تجربه های زیادی نشان می دهد که شما در کنار استفاده از یک شیوه تبلیغاتی پر بازده می توانید نه تنها هزینه تبلیغات را به صورت کامل به خودتان برگردانید بلکه به کمک این تبلیغات می توانید کسب و کار خود را نیز در حد بسیار خوبی رونق دهید.
 
در این مطلب با وبسایتی آشنا خواهیم شد که بر روی شیوه پاپ آپ برای تبلیغات تمرکز ویژه ای دارد. این نوع از تبلیغات از همان شیوه های رایج و قدیمی است که وب مستران حرفه ای برای معرفی کسب و کارشان از آن بهره می گیرند. شاید مدت ها طول بکشد تا بتوانید در این زمینه متخصص شده و اشتباهات خود را به حداقل برسانید. اما در سایت پاپ آپ طلا متخصصین پاپ آپ در کنار شما حضور خواهند داشت تا بتوانند در این زمینه به سایت شما کمک قابل توجهی کنند و در معرفی سایت شما به دیگران پیش قدم باشند.
 

 تبلیغات پاپ آپ

بهتر است کمی بیشتر با این شیوه از تبلیغات و به خصوص خدمات این سایت آشنا شویم. با ورود به سایت رسمی پاپ آپ طلا خدمات زیادی برای شما کاربران و وب مستران فراهم شده است که تمامی این خدمات مربوط به پاپ آپ می باشند. در همین صفحه قسمتی تحت عنوان ثبت نام وجود دارد. اگر اولین بار است که به این سایت مراجعه می کنید بهتر است خیلی سریع نسبت به ثبت نام رایگان در سایت پاپ آپ طلا اقدام کنید. به علت رایگان بودن این ثبت نام چیزی از دست نخواهید داد و فقط بهتر می توانید با مطالعه تعرفه ها تصمیم عاقلانه تری را برای خرید خدمات مورد نظر خودتان لحاظ کنید.
 
دلیل این ثبت نام این است که با ورود به پنل کاربری خود لیست کاملی از خدمات سایت پاپ آپ طلا در اختیارتان قرار می گیرد. این لیست شامل تمامی این خدمات ویژه و تعرفه های آن ها می باشد. برای اولین بار مطالعه تمامی خدمات ارائه شده در این لیست یک کار اجباری می باشد ولی در دفعات آتی و با شناخت بیشتر از پاپ آپ طلا دیگر نیازی به مطالعه این قسمت نخواهید داشت البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ممکن است طرح ها و تعرفه های پاپ آپ طلا همانند سایر سایت های مربوطه، هر چند وقت یک بار دچار تغییر شوند.
 
 تبلیغات پاپ آپ

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبسایت پاپ آپ طلا و خدمات این تیم تخصصی می توانید با پشتیبان های آن در تماس باشید. برای این کار باید از منو تماس با ما و قسمت ارسال تیکت اقدام کنید. پشتیبان های پاپ آپ طلا به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما در مورد تبلیغات پاپ آپ می باشند و از طریق این کارشناسان می توانید تصمیم نهایی خود را مبنی بر همکاری و عدم همکاری با این سایت و تیم مختصصشان بگیرید.
 
یکی دیگر از قسمت های بسیار مهم سایت که باید حتما توسط شما مورد مطالعه قرار گیرد، قسمت سوالات متداول سایت پاپ آپ طلا می باشد. این قسمت در پایین صفحه اصلی و در نوار خاکستری رنگ سایت قابل مشاهده می باشد. تمامی سوالات این قسمت به صورتی انتخاب شده اند که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن بیشتری اطلاعات را در مورد سایت پاپ آپ طلا در اختیار شما قرار دهند. اگر سوالاتی از قبیل هزینه نمایش تبلیغ به ازای هر آی پی چقدر است؟ تبلیغی ثبت کرده ام. هر آی پی چند بار به سایت من فرستاده می شود؟ آیفریم چه فرقی با پاپ آپ دارد؟ چگونه کیفیت و بازدهی سایت من مشخص می شود؟ و سوالاتی از این دست را در ذهنتان دارید، قسمت سوالات متداول بهترین قسمت برای پاسخگویی به سوالات شما می باشد.
 
تا این جای کار با قسمت هایی از سایت آشنا شدیم که برای سفارش و خرید پاپ آپ به کارتان می آمد. اما یکی از جذاب ترین قابلیت های این سایت کسب درآمد به شیوه های نوین می باشد. شما به عنوان یک وب مستر و کسی که دارای سایتی با ترافیک بالا هستید می توانید سایت خود را در سایت های پذیرنده پاپ آپ در پنل کاربری خود ثبت نمایید تا پس از آن به ازای هر کلیک توسط کاربران درآمد خالصی را به عنوان پاداش کسب کنید. اگر سایت شما بازدیدهای زیادی در طول روز داشته باشد به راحتی و بدون هیچ دردسری می توانید درآمد قابل توجهی از این قسمت کسب کنید. برای جلب رضایت شما نیز در قسمت اثبات پرداختی ها، چند نمونه از پرداخت های موفق به کاربران این سایت قرار گرفته است که پیش از شما برای کسب درآمد از طریق پاپ آپ طلا اقدام نموده اند.
 
در مجموع پاپ آپ طلا را می توان یکی از بهترین سایت های فروش و ارائه خدمات پاپ آپ در ایران دانست. اگر چه راه طولانی و دشواری برای اول شدن پاپ آپ طلا در بین رقبایش وجود دارد ولی این وبسایت تخصصی نشان داده است در مدت کوتاه هم می توان کاربران زیادی را به سمت خود جذب نموده و رضایت آن ها را جلب کرد. تفاوتی نمی کند که شما برای سفارش تبلیغات به این سایت مراجعه کنید و یا برای کسب درآمد به شیوه های مختلف، در هر صورت پاپ آپ طلا تجربه یک همکاری بی نقص و قابل اطمینان را برای شما فراهم خواهد کرد که پیش از آن شاید به ندرت تجربه کرده باشید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx