cafeh # ۱۷ آذر ۱۳۹۷ دیدگاه ۲۵

 

برای ابن که همیشه یک خانم زیبا و خوش تیپ و به روز به نظر آیید باید از لباس های استفاده نماید که برازنده یک خانم باشد.

لباس مجلسی مناسب برای هر خانمی به این معنا است که بدانید هر لباسی  مناسب کدام مراسم و مکان است و در هر مراسم چه باید پوشید ، لباسی که انتخاب می کنید مناسب سن  و فرم بدن تان باشد ، تا با پوشیدن آن جلوه زیباتری داشته باشد.

هر خانمی خودش بهتر می داند چه بپوشد که اندام او مناسب تر دیده شود ، زیرا نقاط قوت هر شخص را خودش بهتر می داند.

سعی کنید به هنگام خرید و انتخاب لباس مجلسی ، لباس های بهتری را خریداری کنید .

بهتر است شما تعداد لباس کم ، ولی مناسب و زیبا داشته باشید ، کیفیت لباس مهمترین بخش درخرید لباس است ، پوشیدن لباس های ارزان و معمولی مناسب خانم های خوش پوش و شیک نیست . لباس های کمتر اما با کیفیت بهتر را برای خود انتخاب وخریداری نمایید.

شروع به پوشیدن دامن یا پیراهن کنید، استفاده از شلوار شما را از زنانگی خارج می کند و منحنی های بدن شما را می پوشاند  با پوشیدن دامن شما احساس زیبایی و زنانه تری را نیز خواهید داشت.

انواع لباس مجلسی را شما می توانید با توجه به نوع اندام تان از میان تنوع فراوان این محصول ، ازفروشگاه اینترنتی لباس مجلسی ایزورانی انتخاب و خریداری نمایید.

به  همراه دامن ویا لباس مجلسی ، نظیر لباس دکلته و یا لباس نامزدی همیشه جوراب شلواری بپوشید زیرا پاهای شما را خوش فرم تر نشان خواهد داد و همچنین اگر لباستان بالا رفت اندامتان دیده نخواهد شد.

هنگام استفاده از لباس نامزدی حتما از کفش های پاشنه دار استفاده نمایید زیرا اندام شما را خوش فرم تر و زیباترنشان خواهد داد ، به هنگام استفاده از لباس های دیگر نیز سعی کنید کمتر از کفش های تخت استفاده نمایید و کفش شما دارای کمی پاشنه باشد.

مگر اینکه در ورزشگاه یا هنگام ورزش باشید و از شلوار و یا  لباس های ورزشی به همراه کفش های ورزشی استفاده نمایید.

با توجه به این نکات ساده نشان می دهید که شما توجه بسیار زیادی به ظاهر فیزیکی خود دارید.

همیشه انواع لباس شب خود را، نظیر لباس دکلته تمیز و اتو کرده نگهداری و سپس به راحتی از آن استفاده نمایید.

به هنگام استفاده از انواع لباس های مجلسی نظیر لباس دکلته و یا لباس نامزدی دقت نمایید که چه مدل جواهراتی را با آن ها استفاده نمایید ، گاهی استفاده نادرست از جواهرات به همراه لباس ، زیبایی لباس را زیر سوال خواهد برد ، از جواهرانی استفاده نمایید که مناسب لباس تان باشد.

زیاد از حد آرایش نکنید و ظرافت صورت خود را به صورت مینیمالیسم نگه دارید ، زیرا آرایش برای نشان دهنده زیبایی شما است و نه پوشاننده آن.

از پوشیدن لباس هایی که بیش از حد لختی اندام شما را نشان می دهد خود داری نمایید زیرا استفاده از این لباس ها نشان می دهد که شما برای خودتان لباس نمی پوشید ، بلکه برای جذب مردان لباس به تن کرده اید.

انتخاب لباس مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی لباس مجلسی ایزورانی انجام دهید ، زیرا بهترین لباسهای شب را می توانید از این فروشگاه نسبت به مناسبت و علاقه خود انتخاب و استفاده

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx