پاسخ بازی‌های موبایل، آپدیت دی ۹۷

dell ghatar.com ۰۱ دی ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۳۰

بازی های زیادی برای تلفن همراه و به خصوص سیستم عامل های محبوب آی او اس و اندروید تولید شده است که هر کدام در زمانه ارائه بهترین بازی های تولید شده تا آن تاریخ بوده اند، اما امروزه توقع کاربران از این بازی ها بسیار بالاتر رفته است.


از این کاربران کسانی به جواب بازی باقلوا خواهند رسید که بتوانند در شرایط کنونی بهترین پیش بینی را از بازی های تولید شده ایرانی داشته باشند. باقلوا از بازی های محبوب ایرانی به شمار می آید که کاربران سخت گیری دارد که به طور حتم از تمامی جنبه های بازی توقع بالایی دارند. اگر بحث فقط در مورد گرافیک و محیط بازی باشد باید کمی در مورد بازی باقلوا تامل بیشتری کنیم ولی اگر این بررسی کلی باشد باقلوا هنوز هم در میدان است.
 
بنا به تجربه هایی که از این دسته بازی های حدس کلمات تا به امروز به دست آورده اید تقریبا این روال برای شما آشنا خواهد بود. در تمامی این بازی ها باید کلمات را به درستی کشف کرده و امتیاز کسب کنید. در باقلوا نیز همین کار تکراری باید توسط شما انجام شود. اگر در این کار حرفه ای شده باشید و سرعت عمل شما بالا رفته باشد، کمتر از دیگران از سبک تکراری بازی شکایت خواهید کرد. به هر حال این بازی ها اگر هیچ چیز هم نداشته باشند برای تقویت حافظه کارایی لازم را دارند. حتی اگر شما قبلا به جواب بازی باقلوا نیز رسیده باشید می توانید این بازی را دوباره شروع کرده و با همان شور و اشتیاق قبل دوباره انجام دهید.

بازی باقلوا

هر کاربری که به صورت جدی بازی های موبایلی را دنبال کند، بازی های هم سبک را به صورت موازی دنبال کرده و سعی می کند از انجام هر کدام نکاتی را برای انجام بازی های شبیه به آن بیاموزد. بازی هم سبک باقلوا و یکی از رقیبان آن قندق می باشد. برای دست یافتن به جواب بازی فندق اگر از مرحله های باقلوا نکاتی را فرا گرفته باشید، سرعت بالاتری خواهید داشت ولی اگر بازی فندق اولین بازی در سبک حدس کلمات است که انجام می دهید شاید کمی با چالش بیشتری رو به رو شوید. به هر حال هدف از انجام چنین بازی هایی صرفا سرگرم شدن است ولی می توان در کنار این سرگرمی، نکاتی را هم به صورت حرفه ای آموخت.
 
بازی سازان بازی مهیج و پرطرفدار فندق، سعی خود را کرده اند که در مقایسه با باقلوا از لحاظ گرافیکی دچار مشکل نباشند. نمی توان گفت که این تیم در زمینه گرافیکی ضعیف عمل کرده اند ولی با این حال شرایط گرافیکی بازی فندق باز هم آن چه که هست می تواند بهتر باشد. مشکل دومی که در بازی باقلوا دیده شده بود ولی هم چنان در فندق نیز وجود دارد، مشکل سکه های زیادی است که در هنگام راهنمایی گرفتن از بازی مصرف می شود. باید با جدیت به این نکته اشاره کرده که در این بازی ها هدف بازی سازان به سمت خرید سکه توسط کاربران سوق داده شده است. کاربرانی که باید در نهایت در این بازی هزینه کنند تا بتوانند به جواب بازی فندق دست یابند.
بازی فندق

مشکل گفته شده در بازی های دیگر همانند بازی آمیرزا نیز دیده می شود. علی رغم تمام وسواسی که بازی سازان حرفه ای برای رضایت کاربران خود به خرج می دهند، باز هم چنین مشکلاتی وجود دارد که بازی سازان نمی توانند برای تحقق اهداف خود آن ها را برطرف سازند. با این حال رسیدن به جواب بازی آمیرزا از دو بازی بررسی شده در ابتدای متن به مراتب آسان تر است. از طرفی در این بازی سکه های داده شده کمی بیشتر بوده و از طرفی دیگر نیز مراحل بازی به دشواری دو بازی قبل نیست. آمیرزا که در هر مرحله از بازی نقش راهنما را برای شما ایفا می کند می تواند راهنمایی های جالبی را در اختیارتان قرار دهد.
 
از تکنیک هایی که بازی سازان تیم آمیرزا به کار برده اند استفاده از بازی های روزانه می باشد. در بازی های روزانه هر روز تعدادی سوال به صورت رندوم به شما داده خواهد شد که به صورت کاملا دلخواه می توانید به آن ها پاسخ دهید و یا از کنار آن ها بی توجه عبور کنید. اما این بازی های روزانه صرفا برای کمک به شما عزیزان و دریافت سکه های بیشتر طراحی شده اند که شما نیز بتوانید به کمک این سکه های جمع آوری شده سریع و آسان تر به جواب بازی آمیرزا دست پیدا کنید. اگر کمی بیشتر به این گفته ها دقت کنید بدون شک این بازی ایرانی و استاندارد را در هر شرایطی با امتیاز بالا به اتمام خواهید رسانید.
 
اگر سه بازی معرفی شده در این متن را دوست داشته باشید بدون شک با کلنجار رفتن با حروف و کلمات مشکلی نخواهید داشت. در ادامه بازی محبوبی را بررسی خواهیم کرد که یکی از جذاب ترین بازی های اطلاعات عمومی می باشد. این بازی همان طور که شاید حدس زده باشید بازی جدولانه می باشد. سادگی در این بازی حرف اول را می زند و اگر شما هم به سادگی علاقه مند باشید در این بازی کارتان بسیار راحت دنبال خواهد شد. جدول های شرح در متن معروف را یکی پس از دیگری حل خواهید کرد و به مراحل بالاتر می روید و هر کجا هم به راهنمایی نیاز داشته باشید درد جدولانه امکان آن برایتان فراهم شده است.
 
اگر فکر می کنید جدول ها فقط برای افراد مسن بوده و برای جوانان هیچ جنبه سرگرمی ندارد، باید دید خود را در این باری تغییر دهید که یکی از بهترین ابزارها برای این کار بازی جدولانه می باشد. در این بازی هم می توانید به نکات اطلاعات عمومی خود اضافه کنید و هم می توانید توانایی های خود را در زمینه های مختلف علمی مورد سنجش قرار دهید. به علاوه در این بازی به علت وجود جدول رده بندی برای بازی کنان، می توانید اطلاعات عمومیم خود را نسبت به دیگران بسنجید و ببینید در چه جایگاهی قرار دارید. همان طور که اطلاع دارید در زمان حال داشتن اطلاعات عمومی بالا یک مهارت محبوب و با ارزش به شمار می آید.
 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  مخفی کردن اپ ها در گوشی اندرویدی به چه شکل است ؟

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx