پاسخ آپدیت دی ماه ۹۷ بازی آمیرزا

dell ghatar.com ۰۶ دی ۱۳۹۷ دیدگاه ۵۵۲

از زیباترین بازی هایی که تاریخ بازی سازی، بازی های موبایلی در ایران به خودش دیده است، بازی جذاب آمیرزا می باشد. در محیط این بازی می توانید غرق شوید و زمانی به خودتان بیایید که صد ها مرحله از این بازی زیبا را گذرانده باشید.

رپورتاژ:
 
شما می توانید تلاش خود را بیشتر کرده تا بتوانید جواب بازی آمیرزا را در هر مرحله پیدا کرده و امتیاز لازم برای عبور از همان مرحله را نیز به دست آورید. تمام این ها به خودتان و این که چقدر رقابت های سالم را دوست دارید بستگی دارد. آمیرزا برای تمام سلیقه ها، ویژگی های منحصر به فردی ارائه می کند. اگر دوست دارید داستان بازی را به سادگی به پایان ببرید نیازی به انجام کارهای خارق العاده ندارید، بلکه کافی است کمی بیشتر صبور باشید.
 
شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی داشتن بیش از ۵۰۰ مرحله، بازی آمیرزا را هنوز هم تکراری و خسته کننده نکرده است. دلیل صحبت گفته شده این است که این مرحله ها هر کدام روال مشخصی را برای بازی کنندگان این بازی دنبال می کنند و همین موضوع باعث می شود بازی تا حدودی اعتیادآور نیز باشد. جواب بازی آمیرزا آن قدر ها هم که فکر می کنیم دور از تصورات ما نخواهد بود و با کمی تمرکز کردن، دسترسی به آن ها امکان پذیر می شود. فلسفه بازی های کلمات و دانستنی ها به چالش کشیدن خلاقیت بازی کنندگان این بازی هاست ولی در بازی آمیرزا می توانید صبر خود را نیز به چالش کشیده و خود را امتحان کنید.

اگر آمیرزا را دوست داشته باشید، یکی از بهترین مکمل های آن یعنی باقلوا را هم دوست خواهید داشت. بازی هایی که از یک خانواده و توسط یک تیم بازی سازی تولید شده اند، از نظر گیم پلی و ساختار بازی هیچ تفاوتی با هم ندارند، ولی هر کدام به اندازه خاص خود جذاب می باشند! برای رسیدن به پاسخ بازی باقلوا نیازی به بازی کردن آمیرزا نیست، ولی اگر این تجربه را داشته باشید، مسیر این بازی نیز برایتان هموار می گردد. به طور کلی در بازی باقلوا نکاتی است که می تواند برای تمامی بازی های حدس کلمات به کار بیاید. گیمرهای حرفه ای نیز از شباهت بین بازی های مختلف استفاده کرده و بهترین امتیازات را از این بازی ها دشت می کنند.
 
باقلوا به قدری دوست داشتنی و جذاب طراحی شده است که بتوانید برای مدتی طولانی هم روی سرگرم شدن خود حساب باز کنید ولی با این حال ممکن است در مرحله های آخر هر فصل کمی بازی برای شما خسته کننده پیش برود. دلیل این موضوع این است که به طور کلی مرحله های شبیه به هم ذهن را پس از مدتی دچار تکرار می کند و مغز نمی تواند از خلاقیت های خود به خوبی بهره بگیرد. به همین خاطر زمانی که به فصل های جدید می روید حس می کنید وارد یک بازی جدید شده اید و از مرحله های اول این فصل لذتی چندین برابر می برید. با تمام دلایل گفته شما برای رسیدن به پاسخ بازی باقلوا هیچ موردی جلودار شما نخواهد بود.

حالا که دیگر به بازی های خانواده بزرگ و دوست داشتنی حدس کلمات عادت کرده اید، یکی از بزرگ ترین اعضای آن یعنی بازی فندق را از خاطر نبرید. این بازی ها دقیقا شبیه بازی های دیگر می تواند روزها و ساعت های خوش برای شما فراهم آورد. جواب بازی فندق در بیشتر مرحله ها تا حدود زیادی با دو بازی قبلی تفاوت دارد. با این که شاید حروف استفاده شده در بعضی از مراحل یکسان باشد ولی کلمات مورد انتظار طراح سوالات این بازی کاملا متفاوت در نظر گرفته شده اند و این ویژگی بدون شک از بهترین ویژگی های بازی فندق می باشد. همان طور که قبلا هم گفته شد در این بازی ها همیشه خلاقیت یک معیار اساسی است.
 
اگر ذاتا فرد خلاقی باشید به راهنمایی برای دست یافتن به جواب بازی فندق در هر فصل و در کل بازی نیازی نخواهید داشت. خلاقیت در این بازی ها به معنای خلق کارهای خارق العاده نیست! بلکه فقط باید مسیرهای مختلف را سریعا امتحان کرده و در صورت نتیجه نگرفتن مسیر جدیدی را جایگزین آن کنید. به همین سادگی شما می توانید هر مرحله حتی اگر کلمه قرار گرفته در آن را نشنیده باشید، در کم ترین زمان ممکن پشت سر بگذارید. از آن جایی که این تکنیک برای همه فاش شده است، بازی سازان بازی های حدس کلمات بیشتر به دنبال ساخت مرحله هایی هستند که کلمات جدیدتری را ارائه کرده و کاربران بازی های این چنین مانند فندق را بیشتر به سمت خلاقیت سوق دهند.
 
از دیگر بازی هایی که می توانیم در بررسی های خود از بین بازی های حدس کلمات به آن بپردازیم، بازی بسیار محبوب کوئیز آف کینگز می باشد. در این بازی هدف اصلی به چالش کشیدن سطح اطلاعات عمومی کاربران است و در آن خلاقیت در اولویت های بعدی قرار می گیرد. به این دلیل که در بازی کوئیز آف کینگز شما به رقابت ها دو نفره ای می پردازید که سوالات و جواب های آن ها از پیش تعیین شده است و نمی توانید خلاقیت را چاشنی کار خود بکنید. در این بازی برای آن که کاربران انگیزه لازم را بگیرند، به صورت ماهانه و سالانه رده بندی افراد برتر مشخص می شود و اگر در بین افراد برتر باشید، جوایزی دریافت خواهید کرد.
 
هر چند در بین این افراد قرار گرفتن کار غیر ممکنی نیست، ولی برای رسیدن به آن باید در این بازی هزینه کنید. سکه های بیشتری خریداری کرده تا بتوانید به صورت هم زمان با افراد بیشتری بازی کنید و یا از کمک ها و راهنمایی های بازی کمک بگیرید. اما اگر اطلاعات عمومی شما در سطح عالی باشد هم می توانید امتیازات بالایی در هر روز به دست آورید ولی به صورت قطعی تعداد بازی های انجام شده تان بدون خرید سکه در طول روز پایین تر از کسانی که هزینه کرده اند خواهد بود. این ویژگی کمی با عدالت در این بازی در تضاد است که البته یکی از پلن های اصلی درآمد زایی برای تیم تولید کننده بازی کوئیز آف کینگز به حساب می آید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx