چرا تور یزد را برای مسافرت انتخاب کنم؟

didi ghatar.com ۲۲ دی ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۸۹

یزد یعنی سپند و پاک، یزد سرزمین مقدس، شهر خدا است. در این سرزمین پاک از دوران پیش از کوچ آریایی ها تا کنون به نام های بسیاری خوانده شده که از بین آنها میتوان به "ایساتیس" و "دارالمومنین" و "یزدان گرد" اشاره کرد که گویای نوع نگرش مردمان به این سرزمین بوده است.

تور یزد
رپورتاژ آگهی:
 
اگر اهل سفر باشی حتما تا کنون چندین بار به یزد سفر کرده ای و از سفر به این شهر لذت برده ای. و اما اگر به این شهر سفر نکرده ای هنوز نمی توانی بگوئی که من اهل سفر هستم.
 
بسیاری از مردم دنیا یزد را بهتر از ما ایرانیان می شناسند و با تور یزد به این شهر سفر کرده اند، این مایه تاسف است اگر ما نشناسیمش.باید این سرزمین پاک را که بر پهنه دشت یزد گسترده است را ببینی تا معنای اوج را ببینی .اوج هنر معماری و زیبائی شناسی را می توان در این شهر ببینی. یزد شهر تقارن هاست ، نظم و تقارن یکی از جاذبه های این شهر است . تمام معماری این شهر متقارن است و گویا برای معماران یزدی الگو معماری ایزد بوده است و این نظر اکثر مسافران تور یزد میباشد که تابحال به این شهر دیدنی سفر کرده اند.
 
در تور یزد چی می‌بینم؟
یزد شهر قنات ها و مساجد و حسینیه ها و عزاداری ها ومراسمات خاص
 
یزد آتشکده و پیر چک چک و میعادگاه زرتشتیان مهربان
 
اگر به یزد نرفتید قطعاً از دیدن گنبدهای فیروزه ای این شهر و آرامش و امنیت این شهر لذت خواهید برد . به دور از هر استرس و در عمق صنعت و کشاورزی و سیاست کشور برای این شهر جمع اضداد است. مردمی مومن و معتقد و آرام که در کنار انبوهی از توریست خارجی و داخلی با مهر همزیستی نموده و به چشم میهمان به هر آیین و مسلکی می نگرند.
 
گویا خدا ساکن کوچه و پس کوچه های کاه گلی این شهر است که اینهمه آرامش در این شهر حکم فرماست. گنبدهای فیروزه ای در سرتاسر شهر و هر کدام با طرحی که نقش خاطره میزند در چشمان بیننده.
 
وقتی در یزد هستی احساس غربت نداری وگویا در موطن قدیم خود هستی، گویا همه جا را بلدی و فقط مدتی است ندیده ای آن را فراموش کردی کوچه هایش را . ما در تور یزد برای شما برنامه ای مختصر و مفید تدارک دیده ایم که شما در حداقل زمان بیشترین بهره و حظ را از این همه اماکن دیدنی ببرید و لذت سفری خوشرا با فاراگشت کوروش کبیر در ذهنتان به خاطر بسپارید.
 
برای جاهای دیدنی یزد می توانید روزها و هفته ها وقت بگذارید چرا که موقعیت های بی‌نظیری برای بازدید دارد. میدان امیر چخماق، مسجد جامع کبیریزد، آتشکده زرتشتیان، زیارتگاه پیر چک چک، باغ دولت آباد، برج کبوترخانه، کاروانسرای عباسی، کویر کاراکال، خانه لاری ها، خانه محمودی یزد، خانه رسولیان، یخچال خشتی، زندان اسکندر، بقعه دوازده امام و…. از اماکنی هستند که بیشتر مورد توجه گردشگران واقع می شود.

سفر به یزد

اگر اهل دیدن موزه هم نیستید موزه آب یزد را قطعاً ببینید حقایق بسیاری راجع به علم کهن و دیرین ایرانیان به شما خواهد داد. اگر با تور یزد آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر به یزد سفر کنید خبر خوبی براتون خواهیم داشت و اون هم اینه که در هتل های درجه یک اقامت خواهید داشت، هتلهای سنتی یزد که معروفند به معماری سنتی، جذاب و رنگ رنگ با اون حوضهای پر از آب وسط حیاط که آدم رو میبره به پاکی گذشتگان و روزهای با صفا، رزرو این هتلها برای شما لذت یک اقامت آرام و بی دغدغه نیز به لذایذ سفر به یزد اضافه خواهد کرد.
 
خبر خوب در سفر یزد برای شما
خبر خوب باز هم برای شما داریم، چون دیدنیهای یزد و اماکن تاریخی آن انقدر زیاد هستند که نیاز خواهید داشت در سفر به یزد از اونها با برنامه منظم و کامل، دیدن کنید و لذت ببرید، براتون گشت های ویژه یزدگردی تدارک دیده ایم که با تور لیدرهای حرفه ای و تحصیلکرده تورهای فوق العاده جذاب و شاد از جاهای توریستی یزد و چک و چک و میبد دیدن کنید و داستانهای هر کدام را از زبان محلی ها بشنوید، برنامه سفر دقیق و متفاوت و هیجان انگیز مختص شما.
 
در کنار همه این مطالبی که تا اینجا برایتان عنوان کردیم، یکی دیگر از دلیلهای تور داخلی سفر به یزد اقامت در هتل های آن است، هتلهای یزد معروفند به هتلهای سنتی فوق العاده، نمیدونم تا بحال عکسهای هتلهای یزد را دیدید یا نه، خیلی جالب و با معماری خاص دلفریب و حوض های سنتی وسط حیاط و نور پردازیهای رنگ رنگ ساخته شده اند، طوریکه بدجور آدم رو به هوس میندازه به یزد سفر کنه و از نزدیک ببینتشون.

تور یزد

همسفر ما باشید در سفر یزد زیرا این سفری خواهد بود که برای روح شما ضروری است.
آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر مجری اصلی تور یزد هوایی، تور یزد زمینی و تورهای ویژه یزدگردی، با ما تماس بگیرید
۰۲۱۸۶۰۳۷۴۱۴

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx