خدمت به مشتری، مهمترین معیار کسب و کار «های متال»

dell ghatar.com ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ دیدگاه ۷۶۱

طبیعتا از مزایای به‌کارگیری این سیستم، انجام تمامی مراحل فرآیند معاملات از طریق سیستم آنلاین درکمترین زمان ممکن برای مشتریانی است که علاقمند به خرید و سفارش محصولات به شیوه اینترنتی هستند.


خدمت به مشتری
رپورتاژ آگهی:
 
شرکت ” های متال ” و تیم تخصصی این کنسرسیوم همواره تلاش داشته است در ارائه انواع خدمات مورد نیاز مشتریان خود پیشرو باشد و از مسیرهای بازارهای معتبر داخلی، همینطور استفاده از تکنولوژی های روز و با تکیه بر کارکنان متعهد و نوآور، در راستای تامین منافع و ارائه خدمات به مشتریان خود گام بردارد.
 
طبیعتا حوزه کار خدمات این شرکت بسیار گسترده است از این رو به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم. ارائه مشاوره فنی خرید که تیم بازرگانی ” های‌ متال ” در راستای خدمت‌رسانی مضاعف به مشتریان صنایع و کارخانه‌های مختلف کشور، اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی می‌نماید.
 
از دیگر خدمات ما دریافت سفارش محصولات فولادی و آهن‌آلات و ارائه قیمت‌های لحظه‌ای همچون قیمت میلگرد، قیمت پروفیل سبک، قیمت تیرآهن هاش، قیمت ورق سیاه و قیمت نبشی و ناودانی و …. به دلخواه مشتری است.
 
همچنین شرکت های‌متال افتخار دارد با ارائه بروزترین نرم‌افزار معامله آنلاین در بازار آهن‌آلات و فولاد، معاملاتی آسان و با بالاترین سرعت را برای مشتریان خود ارائه رقم بزند. مهندسان و فعالان صنایع مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت به‌راحتی از امکانات این نرم‌افزار بهره برده و از ابزارهای پیش‌بینی شده به منظور ثبت سفارش، ثبت خرید یا ارسال فایل سفارش از مسیر آنلاین اینترنتی ما استفاده کنند. طبیعتا از مزایای به‌کارگیری این سیستم، انجام تمامی مراحل فرآیند معاملات از طریق سیستم آنلاین درکمترین زمان ممکن برای مشتریانی است که علاقمند به خرید و سفارش محصولات به شیوه اینترنتی هستند.
 
همچنین بزودی نمایندگی‌های فعال های‌متال در استان‌ها به منظور پوشش تقاضای خرید مهندسان و فعالان صنایع مختلف کشور فعالیت های خود را آغاز خواهد نمود.
 
همانطور که می‌دانید شرکت های‌متال به عنوان یک شرکت پیشرو در کنار تولید و عرضه محصولات داخلی، در زمینه امور بازرگانی و صادرات نیز دارای روابط تجاری قوی با کشورهای اروپایی و آسیایی بوده و آماده ارائه خدمات در تمامی زمینه‌های بازرگانی است. از جمله خدمات شرکت ما صادرات انواع محصولات فولادی از جمله میلگرد، پروفیل سبک، تیرآهن هاش، ورق سیاه، نبشی، ناودانی و ….. است. یکی از اولویت‌های مهم ما در این نوع خدمات،‌ صادرات به بازارهای خارجی با هدف معرفی ایران به عنوان رقیب سرسخت برای فعالان خارجی است.
 
مشارکت و همراهی با پیمانکاران جهت شرکت در مناقصات (تکمیل فهرست بها.آنالیز. مشاور فنی و…) یکی دیگر از خدمات این کنسرسیوم است چراکه ما همواره حمایت و پشتیبانی از تمامی سازندگان و تولیدکنندگان داخلی از طریق تامین و عرضه به موقع محصول را از مهمترین استراتژی‌ها می‌دانیم.
 
تیم متخصصان های‌متال در کنار خدمات گفته شده، ارائه مشاوره فنی مهندسی رایگان به صنایع فولادی در تامین و بهینه‌سازی مصرف مواد اولیه را همواره در دستور کار قرار داده و معتقد است، احترام به انتخاب مشتری که ترجیح داده است با تحقیق و بررسی قبلی از این شرکت خرید یا فروش انجام دهد، می‌تواند یک دستاورد مهم باشد.
 
در پایان باید اشاره کرد که انجام خدمات مشاوره و طراحی بهینه در حوزه اسکلت‌های فلزی، سازه‌های خاص و . . .تامین تمامی محصولات فولادی از کارخانه های سراسر کشور بدون واسطه همچنین متره و برآورد مصالح فولادی پروژه های عمرانی و از دیگر خدمات گروه بازرگانی های‌ متال است که با هدف ارتقا‌َ کیفیت و قرارگیری در فهرست تامین‌کنندگان مود تایید کارفرمایان صورت می‌گیرد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx