خداحافظی اشکبار کی‌روش با بازیکنان در فرودگاه +عکس

lokomotive ghatar.com ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ یک دیدگاه ۲۲۰۲

اعضای تیم‌ملی فوتبال ایران وارد تهران شدند و مورد استقبال مهدی تاج و جمعی از علاقمندان به فوتبال قرار گرفتند.

پس از ورود اعضای تیم‌ملی، مسئولان تشریفات فدراسیون فوتبال در فرودگاه امام‌خمینی حلقه گلی بر گردن کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی انداختند تا به او خوش‌آمدگویی گفته باشند. حدود ۳۰۰ هوادار برای استقبال از تیم‌ملی در فرودگاه حضور داشتند که بیشتر آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دادند.

اشکان دژاگه، سامان قدوس، امیر عابدزاده و وریا غفوری در سفر ملی‌پوشان به ایران غایب بودند.

هوادارانی که برای استقبال از تیم‌ملی به فرودگاه امام خمینی آمده بودند، از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال خواستند که مقدمات ادامه حضور کی‌روش در ایران را فراهم کند.
 

 
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال که در جریان جام ملت‌ها در پنج بازی ابتدایی موفق به ثبت پنج کلین‌شیت شد، در بدو حضورش در جمع مردم با استقبال پرشور هواداران روبرو شد. همچنین دو هواداری که با پرچم پرسپولیس در فرودگاه حضور پیدا کرده بودند، به سمت بیرانوند رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند. بیرانوند هم که با استقبال زیاد هواداران روبرو شده بود، به یک کتاب‌فروشی پناه برد.

سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی هم که با استقبال زیاد هواداران، به خصوص بانوان هوادار روبرو شده بود، چمدانش را میان جمعیت گم کرد و مجبور شد چند دقیقه‌ای برای پیدا شدن چمدان صبر کند. پس از آن هم به همراه دو بادیگار از فرودگاه خارج شد.

  برنامه کامل جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و مسابقات تیم ملی به وقت ایران (جدول)

کارلوس کی‌روش پس از این که چمدانش را تحویل گرفت، با تک تک بازیکنان روبوسی و خداحافظی کرد.
 

 

 

 

 
وی دقایقی با بازیکنانش گفتگو کرد. کی روش در شرایطی در گوشه ای از سالن فرودگاه با احسان حاجی صفی و کریم انصاریفرد صحبت می کرد که در خلال این گفتگو، اشک می ریخت.

سرمربی تیم ملی گفت: دلم برای شما تنگ می شود. شما بزرگ مردانی بودید که کنارتان کار کردم. با شما خصوصی ترین مسائلم را در میان گذاشتم. در زندگی ام به کار کردن با چنین بازیکنانی افتخار می کنم.

استقبال از بازیکنان تیم‌ملی به شکلی است که با ورود هر ملی‌پوش، حدود ۵۰ هوادار برای گرفتن سلفی به سمت آن‌ها می‌رود که این موضوع باعث زیر دست و پا ماندن چند کودک و از هوش رفتن یک نفر شد. در همین شلوغی‌ها دو نفر با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت مردم، غائله ختم به خیر شد. این شلوغی حتی موجب شد که بازیکنان برای سوار اتوبوس شدن با مشکل روبرو شوند. همچنین فردی کلاه کریم انصاری‌فرد را از روی سرش برداشت که این اقدام باعث ناراحتی انصاری‌فرد شد و او کلاهش را از آن فرد پس گرفت.
 
با ورود کاپیتان پرواز تیم‌ملی به جمع هواداران، یکی از مردم او را در آغوش گرفت و به او گفت: مرسی که بازیکنان را سالم رساندی.

  به‌خاطر این عکس از ورود عکاسش به تمرین تیم‌ملی جلوگیری شد!

در شلوغی‌های داخل فرودگاه، فردی نسبت به عملکرد کی‌روش اعتراض کرد که این حرکت با واکنش فرد دیگری همراه شد. این کش مکش باعث درگیری لفظی این دو نفر شد ولی با دخالت مردم و پلیس غائله ختم به خیر شد.

در جریان سلفی گرفتن مردم با میلاد محمدی، یک خانم به زمین خورد که محمدی به سمت او رفت تا جویای حالش شود.

مردم با شعار “کی‌روش، دوسِت داریم” از سرمربی تیم‌ملی استقبال کردند و او هم دقایقی میان مردم ایستاد و با آن‌ها سلفی گرفت.

وحید امیری در جریان استقبال از تیم‌ملی با یک استقبال ویژه روبرو شد که آن هم حضور پدرش به همراه یک دسته گل برای خوش‌آمدگویی به او بود.
 

 
منبع: برترین ها

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx