محکومیت هولناک برای سپهر به خاطر زن دوستش !

lokomotive ghatar.com ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۷۰۶

حکم قصاص مرد جوان که در دعوا به خاطر متلک پرانی به همسر دوستش دست به قتل زده بود دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

یازدهم آذرماه سال ۹۵ پیکر نیمه جان یک مرد ۳۴ساله به نام جلیل به بیمارستان سینا منتقل شد. وی که با ضربه چاقو زخمی شده بود تحت درمان قرار گرفت و قبل از اینکه به اتاق عمل منتقل شود گفت: مرد جوانی به نام سپهر او را در خانه پدری اش در خیابان اتابکزده است. وی اما دقایقی بعد به خاطر شدت جراحات تسلیم مرگ شد.

خواهرزاده جلیل به پلیس گفت: من و دایی ام در خانه پدربزرگم بودیم که یکباره دو نفر به خانه مان حمله کردند. آنها می گفتند ما قبلا به همسر یکی از انها به نام سپهر متلک انداخته و مزاحم او شده ایم. مردان خشن با چاقو به ما حمله کردند و دایی ام را با چاقو زدند.

به دنبال اظهارات قربانی قبل از مرگش و خواهرزاده وی پلیس سپهر را ردیابی و بازداشت کرد. این مرد هم در دعوا از ناحیه سر زخمی شده بود. وی گفت: من در خانه دوستم بهمن میهمان بودم که یکباره همسر وی با حالتی پریشان به خانه آمد و گفت دو مرد جوان برای او مزاحمت ایجاد کرده اند. بهمن که از شنیدن این حرف غیرتی شده بود چاقو به دست گرفت و از خانه بیرون رفت. من هم برای دفاع از دوستم همراه او رفتم. بهمن به خانه ای در خیابان اتابک رفت و به محض اینکه دو مرد جوان در را باز کردند با آنها درگیر شد. من هم به ناچار وارد دعوا شدم اما ضربه ای به قربانی نزدم.
 
با اظهارات این مرد بهمن تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مقتول و خواهرزاده اش برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده بودند. به همین خاطر مقابل در خانه آنها رفتم اما دوستم سپهر با چاقو به آنها حمله کرد. با توجه به مدرک های موجود در پرونده برای سپهر کیفرخواست صادر شد و پرونده اش در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور یک مستشار تحت رسیدگی قرار گرفت.

  تصویر/اسیدپاشی به زنان در شهرک مریم شهریار

در جلسه دادگاه پدر و مادر قربانی برای سپهر حکم قصاص خواستند.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم به خاطر دوستم مقابل در خانه مقتول و خواهرزاده اش رفتم.ولی هیچ ضربه ای به مقتول نزدم. به محض اینکه دعوا بالا گرفت ضربه ای با چوب به سرم خورد که بیهوش شدم و چیزی نفهمیدم. مقتول و برادرزاده اش به همسر دوستم متلک گفته و مزاحم او شده بودند.به همین خاطر بهمن انگیزه بیشتری برای قتل داشت. او هم چاقو در دست داشت و احتمالا وقتی من بیهوش بودم بهمن ،مقتول را با چاقو زده است. اما نمی دانم چرا مقتول به اشتباه قبل از مرگش مرا به عنوان ضارب معرفی کرده بود.
 
سپس بهمن که با قرار وثیقه آزاد بود به اتهام شرکت در نزاع به دفاع پرداخت. وی گفت: قبول دارم با مقتول درگیر شدم اما ضربه ای به او نزدم.

  ویدیو/لحظه شلیک مرد زن نما در مطب دکتر عفونی ایذه / پزشک و بیمار گلوله خوردند!

خواهرزاده قربانی نیز گفت: من آن زمان کمتر از ۱۸سال سن داشتم. من و دایی ام به زن جوان متلک نگفته و مزاحم او نشده بودیم. اصلا نمی دانم چرا بهمن و سپهر یکباره با خانه ما حمله کردند و با ما درگیر شدند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده سپهر را به قصاص محکوم کردند. دیروز این رای در شعبه ۴۱دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.
 
منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx