جزییات تازه از جنایت به خاطر لایو اینستاگرامی

dell ghatar.com ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۱۱۳

جوان ۲۰ ساله ای که به دنبال توهین در «لایو اینستاگرامی» دست به جنایتی هولناک زده بود روز گذشته هنگام بازسازی صحنه جنایت به تشریح ماجرای جوان معروف به «تیمپوزن» پرداخت و او را سر منشأ وقوع این جنایت مسلحانه دانست.

این متهم ۲۰ ساله که صبح روز گذشته توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی، به محل وقوع جنایت واقع در منطقه همت آباد مشهد هدایت شده بود، در حالی برای تشریح جزئیات جنایت مسلحانه مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت که ابتدا سرهنگ علی بهرامزاده (افسر پرونده) به شرح مختصری از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و گفت: این حادثه ساعت ۲۳ شب بیست و یکم دی ماه گذشته در جاده سیمان مشهد هنگامی رخ داد که چندجوان بعد از نوشیدن مشروبات الکلی سوار بر خودرو به مقابل منزل سجاد (مقتول) رفتند که در این میان یکی از متهمان به نام «احسان» با شلیک گلوله از سلاح وینچستر، جوان ۲۲ ساله معروف به «سجاد تک چرخ زن» را به قتل رساند و متواری شد. سرهنگ بهرامزاده ادامه داد: بعد از وقوع این حادثه، تحقیقات برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز شد تا این که با تنگ تر شدن حلقه محاصره پلیس، متهم به جنایت مسلحانه خود را تسلیم قانون کرد و مدعی شد که هنگام ارتکاب قتل، حالت طبیعی نداشته است!
در این هنگام قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) با تفهیم مواد قانونی به متهم ۲۰ ساله از وی خواست حقیقت ماجرا را بیان کند و مواظب اظهارات خود باشد چرا که اظهارات وی در بازسازی صحنه قتل و در مراحل دیگر دادرسی مورد استنادات قضایی قرار می گیرد.
 
سپس احسان با معرفی کامل خود به تشریح ماجرای جنایت مسلحانه پرداخت و گفت: شب حادثه به همراه چند تن از دوستانم به منزل یکی از آن ها رفته بودم تا در دورهمی و شب نشینی، مشروبات الکلی هم استفاده کنیم. در حالی که من مشروب بیشتری نوشیده بودم و حال طبیعی مناسبی نداشتم برادرم تصویری را در «لایو اینستاگرام» قرار داد اما هنوز چند دقیقه از این موضوع نگذشته بود که ناگهان فردی به نام «جلال» که به «تیمپوزن» معروف است، جمله زشت و توهین آمیزی را زیر آن تصویر نوشت! من با دیدن آن جمله بسیار عصبانی شدم به طوری که فقط می خواستم شماره تلفن «تیمپوزن» را به دست بیاورم و او را ادب کنم! متهم این پرونده جنایی ادامه داد: درحالی که همه تلاش هایم را برای یافتن شماره تلفن «تیمپوزن» به کار گرفته بودم ناگهان یکی از دوستانم گفت: «سجاد- ص» (مقتول) با «تیمپوزن» در ارتباط است و شماره تلفن او را دارد.
 
من هم بلافاصله شماره سجاد را گرفتم و از او خواستم تا شماره تلفن «تیمپوزن» را به من بدهد! ولی سجاد که سعی داشت به ماجرا خاتمه دهد، می گفت: او بچه است! من خودم با «جلال تیمپوزن» صحبت می کنم که مشکل حل شود! اما من که به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی بیش از اندازه، حالت طبیعی نداشتم صحبت های او را نپذیرفتم و همین موضوع منجر به مشاجره لفظی بین ما شد! در این هنگام من از دوستانم خواستم سوار خودرو شوند تا به در منزل سجاد برویم! چرا که آن لحظه غرور سراپای وجودم را فراگرفته بود.
 
متهم در ادامه اعترافاتش افزود: وقتی به جاده سیمان و مقابل منزل سجاد رسیدیم، او در حیاط را گشود و مقابل من قرار گرفت. آن لحظه من شیشه نوشابه ای را که از یک فروشگاه مواد غذایی – که در نزدیکی منزل آن ها بود-برداشته بودم درحالی به سوی سجاد پرت کردم که کارمان به فحاشی کشید و او به من توهین کرد! ولی وقتی شیشه نوشابه به سجاد اصابت نکرد، به طرف خودرو دویدم و با برداشتن یک قبضه چاقو به سجاد حمله ور شدم که نمی دانم ضربه چاقو به صورتش خورد یا به سرش اصابت کرد با وجود این حال خودم را نمی فهمیدم و در همان حالت عصبانیت دوباره اسلحه وینچستر را که زیر صندلی جلو بود، بیرون کشیدم و تنها یک گلوله به سمت سجاد شلیک کردم که آن گلوله به کتفش خورد و او در حالی که دستش را روی کتف زخمی خودش گذاشته بود، به داخل حیاط رفت و ما هم از محل فرار کردیم، که رانندگی خودرو را نیز «مجید» (یکی دیگر از متهمان ) به عهده داشت.
 
با پایان یافتن بازسازی صحنه قتل و اعترافات صریح متهم درباره ماجرای این جنایت مسلحانه، قاضی احمدی نژاد دستور بازداشت موقت متهم و قرار قانونی برای دیگر متهمان این پرونده را صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات پرونده برای طی مراحل دیگر دادرسی ادامه یافت. شایان ذکر است، شب بیست و یکم دی ماه گذشته، کارکنان بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، از مرگ جوان ۲۲ ساله ای خبر دادند که با شلیک گلوله مجروح شده بود.
 
دقایقی بعد با حضور قاضی احمدی نژاد در مرکز درمانی تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد جوانی به نام «احسان» عامل این جنایت هولناک است بنابراین با دستور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، بررسی ها در این باره ادامه یافت و همه متهمان پرونده با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون گرفتار شدند.
 
منبع: خبرفوری

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  سومین قتل مسلحانه در یک هفته در نهاوند/ شلیک مرگبار به یک زوج

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx