بیانیه‌ای با عنوان «قم آماده قیام علیه نفاق»! +عکس

lokomotive ghatar.com ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ دیدگاه ۸۳۹

طی روزهای اخیر برخی طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

وب سایت اصولگرای تابناک نوشت: طی روزهای اخیر برخی طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

«آتش انقلاب است مشعل حوزه برپاست»، «برای بار دوم حوزه قم به پا خاست»، «حوزه انقلابی زمینه ساز ظهور جوان انقلابی»، «تحلیل دشمنان دین سراب است مهدی صاحب زمان حافظ انقلاب است»، از جمله شعارهایی بود که توسط شرکت کنندگان در این تجمع سر داده شد.

بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب توسط مجری برنامه نیز قرائت شد و حضار به این بیانیه گوش دادند. همچنین در بخش دیگر این برنامه، یکی از شعرای روحانی اشعار خود را برای حاضران خواند. در این اجتماع، آیت الله مصباح یزدی و برخی دیگر از اعاظم حوزه علمیه حضور داشتند.

یکباره بیانیه ای بدون امضا در میان حاضران منتشر شد که به شدت رؤسای سه قوه را مورد انتقاد قرار داده بود و هشدارهای جدی را به آنها می داد، در حالی که در همین زمان، رئیس مجمع تشخیص پاسخ سخنان رئیس جمهور درباره تصمیم گیری مجمع برای پالرمو را داده بود.

قم آماده قیام علیه نفاق

متن کامل دعوتنامه برای قیام کفن پوشی و تجمع اتوبانی در قم به شرح زیر است؛

بیانیه‌ای با عنوان «قم آماده قیام علیه نفاق»!

بسم‌الله قاصم الجبارین و مبیر الظالمین

قم آماده قیام علیه نفاق

اینک که در سالروز صدور منشور روحانیت از قلم روحانی حضرت روح‌الله منشور دیگری از خاصه خلف صالح ایشان، امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) افق روشن را فراروی آینده انقلاب و حرکت اسلامی ملت ایران بازگستره است، مقایسه‌ای هر چند کوتاه میان این دو سند تاریخی ما را بر آن می‌دارد که با نگاهی مسئولانه و تکلیف‌مدارانه وظیفه خطیر امروزمان را به درستی شناخته و بدان عمل کنیم.

حال سؤال این است: آیا حوزه‌های علمیه پس از صدور منشور روحانیت امام(ره) تاکنون در برابر روحانی‌نماها، متحجرین و غرب‌گرایان آمریکازده متحدانه و همدلانه ایستاده‌اند؟!!! و اگر می‌ایستادند، انقلاب اسلامی ما از شعارهای اصولی خود در برهه‌هایی دست می‌کشید و خسارت‌های محض گریبانش را می‌فشرد؟

آیا حوز‌ه‌های علمیه به عنوان نماد عدالت‌خواهی و فسادستیزی مقابل این واپس‌گرایی‌ها از اصول ارزشی انقلاب تمام‌قامت قیام کرده‌اند؟!

آیا غیرت دینی فیضیه تحت‌الشعاع بعضی تعصبات قومی و تقدسات ساختگی برخی‌ها غبارآلود و پنهان نمانده؟

آن روز که بدنه حوزه علمیه و اکثریت قاطع طلاب و افاضل یک‌صدا و یک‌پارچه فریاد می‌زدند که امثال علی لاریجانی ذره‌ای صلاحیت و لیاقت تکیه زدن بر پست‌های کلیدی جمهوری اسلامی را ندارند، چرا معدود افراد موجه حوزوی با توجه به مرجعیت‌زادگی وی ناصران و مویدان او بودند؟!

قم آماده قیام علیه نفاق

امروز که جامعه ما در اثر خیانت‌های امثال حسن روحانی‌ها- با کمترین پیشینه علمی و سابقه حوزوی- به ورطه فقرزایی و فلاکت‌افزایی و معضلات جدی معیشتی درغلطیده است و روحانیت معزز و حوزه‌های مقدسه شیعه، ناجوانمردانه مورد هتک اهانت و ناسزا قرار می‌گیرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ناکارآمدی متهم می‌شود و نایب امام زمان(علیه‌السلام) مغرضانه مسبب اصلی مشکلات معرفی می‌شود، آیا آن معدود افراد موجه حوزوی حاضر به دفاع از موضع‌گیری‌های خود و پاسخ‌گوی این فاجعه عظمای تاریخی خواهند بود؟ آیا آن معدود افراد موجه حوزوی که همه برنامه‌های شیطانی و زیان‌بار برجامیان را تایید می‌کردند، امروزه در برابر اشک چشم یتیمان و عرق شرم پدران آبرومند و نگاه نگران مادران دردمند چه جوابی در پیشگاه خداوند متعال و صاحبان اصلی انقلاب (کوخ‌نشینان محرومان) خواهند داشت؟

بگذریم که قصه‌ها و غصه‌ها از حرکت‌های خزنده و نشست‌های مرموزانه برخی عمامه به‌سرهای منهنگ و جویای نام و نان و مارهای خوش خط ‌و‌خال سقیفه‌نشین در راستای انقلاب‌زدایی و ترویج سکولاریسم در حوزه علمیه، فراتر از تاب و طاقت قلم‌ها و قرطاس‌هاست؛ که این خود فرصتی دیگر و مجالی گشوده‌تر می‌طلبد.

و اما وظیفه حوزه‌های علمیه مخصوصا حوزه علمیه مقدسه قم در وضعیت کنونی: حال که نفاق و خیانت این مروجان اسلام آمریکایی و غرب‌گرایان وطن‌فروش برای همگان واضح و مبرهن شده است، آیا وقت قیام حوزه‌های علمیه علیه این جرثومه‌های فساد و فتنه و نوکران اجانب فرانرسیده است؟ آیا باید منتظر بنشینیم تا همه قرارداد‌های ننگین استعماری یکی پس از دیگری با گروگان‌گیری معیشت مردم به تصویب رسد؟ و فتنه از پیش طراحی‌شده سال ۹۸ ما و انقلاب ما را در مشت و محاصره خویش درآورد؟

اولین گام پیشنهادی ما در گام دوم انقلاب این است که: همه طلاب و فضلا و مردم انقلابی قم در کاروانی کفن‌پوش، مسیر حرم تا حرم (حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا حرم حضرت امام رحمه‌الله علیه) را طی کرده و به امام راحل عزیزمان بگوییم که هرگز نخواهیم گذاشت که به خلف صالح‌تان، امام خامنه‌ای عزیز همچون شما ظالمانه و مکارانه جام زهر بنوشانند و باری دیگر دستان علی زمان را با دستار و دسیسه ببندند.

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگی عدم ماست.

«زمان حرکت متعاقبا اعلام می‌شود.»

«محمدحسین نبوی» معاون تبلیغ حوزه علمیه قم ضمن اعلام بی‌اطلاعی از برگزاری راهپیمایی کفن‌پوشان از قم تا تهران در حوزه‌ علمیه قم گفت:حوزه علمیه یک حوزه آزاد است و بخش‌های مختلفی دارد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری قم تأکید کرده که تا به حال درخواست مجوزی از طرف چنین تشکلی به آنها نرسیده‌ است و مجوزی هم برای چنین راهپیمایی نداده‌اند.

این حرکت ها و هدف قرار دادن مستقیم رؤسای قوا در یک بیانیه که بخش هایی از آن به شدت حاوی توهین علیه این ارکان کشور است، نشان می دهد که همچنان در شرایط سخت هم باید نگران افراط و تفریط از سوی عده ای در کشور باشیم که تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد، حفظ وحدت و اتحاد در مقابل دشمن است؛ موضوعی که این روزها بیش از هر وقت دیگری نیازمند آن هستیم.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx