انتقاد تند بهنوش طباطبایی از برخورد مجری با مشایخی /عکس

lokomotive ghatar.com ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۷۳۰

بهنوش طباطبایی با انتقاد از رویکرد برنامه «اختیاریه» که با حضور مشایخی پخش شد، تاکید کرد که مجری از احساسات این بازیگر سواستفاده کرد تا به اهداف خود برسد.

بهنوش طباطبایی، بازیگر سینما و تئاتر که در فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی نیز به ایفای نقش پرداخته است، با انتقاد از نحوه گفت‌وگوی مجری برنامه «اختیاریه» با جمشید مشایخی در اینستاگرام نوشت:

«هنوز هم تختی سیاه تختی سپید را زمین می‌زند… آری! وقتی پیر سپیدموی هنر این سرزمین را به تلویزیون رسمی کشور می‌آوریم و کسی را رو به رویش می‌نشانیم که با سوالات تمسخرآمیز و سطحی‌شان مرد بزرگی مثل جمشید مشایخی را آنقدر پایین بیاورد تا ایشان مجبور شوند پاسخ‌هایی دهند که پرواضح است خودشان هم از آن‌ها ناراضی هستند دیگر چه توقع از هموطنانمان؟ چه توقع از جوانترها؟ چه توقع از کم تجربه‌ترها؟

این بود صداوسیمایی که قرار بود دانشگاه باشد؟! این دانشگاه مگر نه قرار است به مردم یاد دهد قضاوت نکنید؟ در امور شخصی مردم تجسس نکنید که بعد از هر قضاوتِ نابه جایی گناهی در کمین است… بسیاری در سینما و تئاتر ایران با هزاران مشکل تلاش می‌کنند یک اثر موثر فرهنگی عرضه کنند و بعد تلویزیون به دلیل گستره مخاطبانش با کوته فکری‌های بچه‌گانه تصور می‌کند می‌تواند آن همه کار طاقت فرسا را نابود کند…

  واکنش مهراب قاسم‌خانی به شکایت طلاب +عکس

فیلمی در مورد جهان پهلوان تختی ساخته می‌شود که با ظرافت می‌گوید رها کنید زندگی شخصی این بزرگمرد را …ببینید او چه کرد…؟ چه باقی گذاشت…؟ و بعد تلویزیون استادی مثل جمشید مشایخی را جلوی دوربین می‌نشاند و با سواستفاده از احساسات این مرد شریف او را ابزاری قرار می‌دهد تا هنوز بعد از ده‌ها سال از تختی فقط این را یادآور شود که او چرا از میان ما رفت…

شرم نمی‌کنید از بازمانده‌های او…؟ از بازماندگان همسرش شرم نمی‌کنید؟ آیا جهان پهلوانی که پیش از مرگ حسابش را با همه صاف کرده بود نمی‌توانست جایی حتی کوچک اشاره‌ای کند که در زندگی شخصیش بر او چه گذشته؟! چقدر نفرت انگیز است که نور افکن می‌تابانید و سرک می‌کشید در زندگی خصوصی شخصیتی که باید سرمایه فرهنگی نسل‌های پس از خود باشد…»

  تصویر NFT بهنوش طباطبایی ۳۲۰۰دلار فروخته‌شد | NFT چیست؟ (عکس)

منبع: خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx