بهترین صبحانه رشت را کجا بخوریم؟

lokomotive ghatar.com ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۸۴۷۶

اگر قصد دارید به استان گیلان و رشت سفر کنید با ما همراه باشید تا در این مطلب بهترین پاتوق‌های صبحانه در رشت را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای مشاهده مشخصات و آدرس رستوران‌ها و فست‌فودهای خوب رشت برای صبحانه از این مطلب استفاده کنید.

گیلان به دلیل داشتن طبیعت سرسبز و آب و هوای مطلوب، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است.
شهر رشت مرکز استان بوده که یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در میان ایرانی‌ها محسوب می‌شود. این شهر علاوه بر جاذبه‌های گردشگری زیبا و منحصر به فرد، دارای رستوران‌های بی‌نظیری هم بوده که غذاهای محلی درجه یکی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رستوران‌های بسیاری در رشت برای وعده صبحانه پذیرای شما خواهند بود.
رستورانهایی نظیر: صبحانه رستوران رازقی رشت، صبحانه چوبی پلاس رشت، صبحانه شور کولی رشت، صبحانه پائول لانژ رشت، صبحانه آرتیست پلاس رشت، صبحانه کافه تراس رشت، کافه کتاب سایه رشت، صبحانه رستوران پاستا رشت، صبحانه حلیم گلسار، طباخی ابراهیمی رشت، کله‌پزی پردیس رشت.

در ادامه به معرفی برخی از این رستورانها به همراه آدرس و شماره تماس می‌پردازیم. شما هم اگر تجربه‌ای از صرف صبحانه در رستورانهای رشت دارید در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

رستوران رازقی رشت:

اگه دنبال یه رستوران شیک با کیفیت غذای خوب می‌گردی می‌تونی رستوران رازقی رو امتحان کنی. مکان بسیار گرم و شیکی داره، برخورد پرسنلش خوبه، موسیقی زنده با پیانو داره، کیفیت غذاهاش خیلی خوبه و برای پذیرایی رسمی از مهمون‌ها بسیار جای مناسبی است. این رستوران از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. فضای داخلی این رستوران بسیار لوکس و زیبا بوده و برای برگزاری مهمانی و پذیرایی‌های شما انتخابی مناسب به شمار می‌رود. رستوران رازقی در دو طبقه بسیار شیک بنا شده و دارای پارکینگ اختصاصی است.
منوی صبحانه رستوارن رازقی شامل آش رشته، آش شعله قلم‌کار، حلیم، کله و پاچه (یک دست کامل، نیم دست کله پاچه، پاچه، پک مخصوص، لوبیا کباب، سوسیس بندری، تخم مرغ، کوکو سیب زمینی، سرویس پنیر و گردو، لوبیا، عدسی، انواع املت، رشته خشکار سرخ شده (شیرینی مخصوص گیلان)، پنکیک، وافل، تیرامیسو، کیک اسفنجی، آبمیوه های طبیعی، چیز کیک مارس و توت فرنگی.

منوی صبحانه رستوران رازقی رشت

سفارش صبحانه نیز در اپلیکیشن و به صورت تلفنی امکان پذیر است.
آدرس شعبات رستوران‌های رازقی:
رستوران رازقی: رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۳ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۲۳۳۲۲
رستوران پیزریا ۱: رشت، گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۰ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰
رستوران پیزریا ۲: لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، میدان حشمت – تلفن: ۰۱۳۴۲۲۳۶۰۶۰
رازقی اکسپرس: رشت، گلسار، خیابان استاد معین نبش خیابان ۱۶۹ – تلفن: ۰۱۳۳۴۱۹

رستوران چوبی پلاس رشت:

این مجتمع که دارای ساختمانی چند طبقه و بخش‌های مختلف در تراس و پشت بام و داخل سالن‌هاست میتونه میزبان خوبی برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و کافه‌گردی‌ باشه. این رستوران از محبوبیت بسیاری در میان مردم رشت و بخصوص جوانان رشتی برخوردار است.
بوفه صبحانه چوبی پلاس کامل بوده و قیمت مناسبی داره. در رستوران چوبی صبحانه در طبقه همکف سرو می‌شه. این رستوران در کنار منو سلف سرویس نان تازه هم سرو می‌کند.
ساعت صبحانه: ۷ الی ۱۱

صبحانه رستوران چوبی پلاس رشت

آدرس رستوران چوبی پلاس: رشت، خیابان تختی، بلوار احسانبخش، مجتمع توسکا – تلفن: ۰۱۳۳۴۸۴

رستوران شور کولی رشت:

شورکولی را خیلی‌ها بهترین رستوران رشت می‌دانند. اگر دنبال این هستید که طعم اصیل غذاهای محلی گیلان را بچشید، بدون معطلی به شور کولی بروید. شور کولی غذاهایش را در ظرف‌های آبی با نقش ماهی سرو می‌کند و طعم خوراکی‌هایش بی‌نظیر است.
فضای رستوران کاملا معمولی است و حس خوبی منتقل می‌کند. شورکولی آنقدری مشهور شده که بازیگرها و سلبریتی‌ها هم زیاد اینجا می‌آیند. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا هستند. بد نیست بدانید که روی دیوارهای این رستوران، تابلوها و عکس‌هایی قدیمی از رشت نصب شده تا تاریخ این شهر را در ذهن شما تداعی کند و بیش از پیش بر فضای نوستالژیک آن بیفزاید.
منوی صبحانه: ویژه شور کولی (سیب زمینی، سوسیس و تخم مرغ)، کوکو سیب زمینی با پنیر، نیمرو، املت با رب، املت با گوجه، پنیرواویج، تخم مرغ آب پز، تخم اردک پخته، شاپوری (املت با لوبیا)، نیمرو لوبیا، املت اسفناج، خرماخرو، ورقه سیب زمینی، ورقه سوسیس، لوبیا، عدسی، پنیر، کره، گردو، مربا، سرشیر ….

صبحانه رستوران شور کولی رشت

آدرس رستوران شورکولی: رشت گلسار ابتدای بلوار توحید – تلفن: ۰۱۳۳۲۱۱۱۲۹۶ – سایت: shoorecooli.com

کافه رستوران پائول لانژ رشت:

این کافه رستوران در طبقه هشتم برج گلسار واقع شده است. رستورانی دنج با محیط تقریبا تاریک و کارکنان جوان و سرزنده. محیط اینجا کلا خیلی جوان پسند است.
منوی صبحانه: املت قارچ و پنیر، املت گوجه، املت سیب زمینی …
صبحانه از ساعت ٨ تا ١٢:٣٠

کافه رستوران پائول لانژ رشت

آدرس رستوران پائول لانژ: رشت، گلسار، بلوار گیلان، برج گلسار، طبقه ۸ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۷۳۰۳۸

  صبحانه اصفهان کجا بریم؟ | پیشنهادهای خوشمزه

کافه رستوران آرتیست رشت:

رستورانی با تم ایرانی – مدیترانه‌ای در محله گلسار رشت، یکی از کافه‌های خوب شهر محسوب میشه که معمولا شلوغه و بهتره از قبل رزرو کنید. منوی کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک رو شامل میشه. و منوی غدا هم شامل انواع پیتزا، فیله سوخاری، پنینی مرغ و پاستا و …
بوفه صبحانه همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ و به صورت سلف سرویس.

کافه رستوران آرتیست پلاس رشت

آدرس کافی شاپ آرتیست پلاس: رشت، گلسار، ابتدای بلوار گیلان، برج گلسار، طبقه ٩ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۳۶۷۶۸ – پیج اینستاگرام: @artistcoffeeshop – وبسایت: artistcoffeeshop.com

کافه تراس رشت:

یکی از از کافه‌های شیک و مدرن شهر رشت، دارای منویی متنوع که دست شما رو برای انتخاب باز میزاره. دارای فضای داخلی بزرگ (در دو طبقه) و فضای خارجی (تراس) با ویوی زیبا. با برخورد بسیار محترمانه گارسون‌های خانم.

کافه تراس رشت

آدرس کافه تراس (تریس): رشت، بلوار منظریه، بین علومی و جوادی فر – تلفن: ۰۱۳۳۳۳۲۳۰۷۷

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx